۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴

اکبرزاده:

نفرات و تیم‌های برتر رقابت‌های چهارجانبه کشتی آزاد شیروان مشخص شدند

نفرات و تیم‌های برتر رقابت‌های چهارجانبه کشتی آزاد شیروان مشخص شدند

شیروان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: مسابقات کشتی آزاد چهارجانبه شیروان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

مصیب اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سومین روز از هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه کشتی آزاد به صورت چهارجانبه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در شیروان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های کشتی آزاد آستان قدس خراسان رضوی، ساری، سبزوار و شیروان حضور داشتند و در مجموع 105 کشتی گیر در 24 وزن با یکدیگر مبارزه کردند.

اکبرزاده تصریح کرد: در پایان مسابقات در بخش تیمی در رده سنی نونهالان سبزوار و مشهد به ترتیب اول و دوم شدند، در رده سنی نوجوانان شیروان و مشهد و در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز مازندران و شیروان به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

وی در مورد نفرات برتر در رده بندی انفرادی نیز اظهار داشت: در رده سنی نونهالان در وزن 32 کیلوگرم سیدامیرحسن خیرآبادی از سبزوار و امیرحسین متقی از مشهد اول و دوم شدند.

اکبرزاده افزود: در این رده سنی در وزن 35 کیلوگرم علی جلیلی از سبزوار و ابوالفضل کلامی شیروان از مشهد، در وزن 38 کیلوگرم حسین شایسته نژاد از مشهد و امیرحسین خیرآبادی از سبزوار، در وزن 42 کیلوگرم امیرحسین مومن زاده از مشهد و حسین برغمدی از سبزوار، در وزن 47 کیلوگرم محمد محمدآبادی از سبزوار و ابوالفضل اسعدی از مازندران، در وزن 59 کیلوگرم مصطفی رازقندی از سبزوار و امیرحسین محمودی از مشهد، در وزن 69 کیلوگرم  رضا پاسبان از مشهد و امیر رمضان زاده از شیروان و در وزن 73 کیلوگرم نیز رامین کیانژاد از مشهد و سیدعلی اکبر حسینی از مازندران به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان در وزن 42 کیلوگرم آرش پورمنافی از مشهد و سعید هوشمند از شیروان، در وزن 46 کیلوگرم امیر علیزاده از شیروان و امیرمحمد عازم مقدم از مشهد، در وزن 50 کیلوگرم سجاد اسماعیل زاده از شیروان و قاسم عبدی از مازندران، در وزن 54 کیلوگرم محمد دماوندی از سبزوار و فرشاد یحیی زاده از شیروان، در وزن58 کیلوگرم دانیال قاسمی از شیروان و امیر متعهد از مازندران، در وزن63 کیلوگرم پوریا بیگ زاده از مشهد و محسن امانی از شیروان، در وزن 76 کیلوگرم مهرداد امان زاده از شیروان و رسول مکرم از مشهد و در وزن 100 کیلوگرم نیزمحمدجواد طالبی از مازندران و علی کشاورز از شیروان در ردهای اول و دوم جای گرفتند.

این مسئول اظهار داشت: در رده سنی جوانان و در وزن 50 کیلوگرم  داریوش حضرتقلی زاده از شیروان و حسین صادقی از مازندران، در وزند 55 کیلوگرم ابوالفضل دباغی از مازندران و امین رمضانی از سبزوار، در وزن 60 کیلوگرم علی فاتحی پور از شیروان و سهیل فلاح از مازندران، در وزن 74  کیلوگرم محمد مکتبدار از شیروان و آرمان غنیمتی از سبزوار، در وزن 84 کیلوگرم امین اسماعیل زاده از شیروان و سجاد رسولی از مشهد، در وزن 96 کیلو گرم رضا خاکشور از شیروان و مهرداد دلیر از مشهد و در وزن 120 کیلوگرم نیز امیرحسین حجتی از مازندران و جعفر شهرآبادی از سبزوار اول و دوم شدند.

به گفته وی در رده سنی بزرگسالان نیز در وزن 66 کیلوگرم عباس دباغی از مازندران و جلال علیزاده از شیروان به ترتیب در رده‌های اول و دوم جای گرفتند.

مصیب اکبرزاده  تصریح کرد: رقابت‌ها از صبح جمعه 28 مهر ماه در محل سالن شهید پوررضای شیروان آغاز شد و عصر این روز نیز با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در اوزان مختلف به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان شیروان 150 نفر کشتی گیر فعال و ثبت شده وجود دارد.

کد خبر 1723824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha