۱ آبان ۱۳۹۱، ۹:۵۸

رحمانی:

باغستان‌های سنتی قزوین شناسنامه ‌دار می ‌شوند

باغستان‌های سنتی قزوین شناسنامه ‌دار می ‌شوند

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین گفت: باغستان‌های سنتی شهر قزوین با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی دارای شناسنامه‌های اطلاعاتی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رحمانی در این باره اظهارداشت: با توجه به وسعت باغستان‌های سنتی شهر قزوین، این سازمان هیچ گونه اطلاعات آماری از تعداد و نوع درختان و بوته‌های موجود در آن ندارد و جمع آوری اطلاعات باغستان‌ در قالب یک بسته نرم افزارآماری، ضروری به نظر می‌رسد.
 
وی افزود: در این راستا، سازمان باغستان‌های سنتی اقدام به جمع‌آوری این اطلاعات  می‌کندتا در سال های آتی، آمار و اطلاعات لازم برای پیشرفت کار کشاورزی، برنامه‌ ریزی در این زمینه، گسترش زمینه‌های اقتصادی و موارد مورد نیاز در اختیار این سازمان، باغداران و سایر ارگان‌های مرتبط قرار گیرد.
 
رحمانی یادآورشد: در حال حاضر، اطلاعاتی که از باغستان ها در اختیار داریم مربوط به مساحت آن ها است اما با این اقدام، در سال‌های آینده تمام اطلاعات لازم جمع‌آوری و مورد استفاده قرار می گیرد.
 
نصب 245 تابلو در سطح شهر قزوین در ‌شش ماه اول سال جاری
 
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: در ‌شش ماه اول سال جاری 245 تابلو در سطح شهر قزوین برای نامگذاری معابر فرعی و اصلی نصب شده است.
 
علی رضا منجم بیان کرد: شهرداری قزوین برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و سهولت در شناسایی آدرس مکان مورد نظر خود با توجه به مصوبه شورای نامگذاری اقدام به نامگذاری کوچه ها و خیابان های سطح شهر و همچنین نصب تابلو می‌کند.
کد خبر 1725593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha