۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۲۸

هتل 5 ستاره آنا در ارومیه تا 6 ماه آینده افتتاح می شود

هتل 5 ستاره آنا در ارومیه تا 6 ماه آینده افتتاح می شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در صورت تزریق بودجه و اعتبار مورد نیاز، هتل آنا تا 6 ماه دیگر آماده ارائه خدمات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر ذوالفقاری صبح پنجشنبه در جریان بازدید از مراحل ساخت هتل آنا در ارومیه با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات مالی در حوزه سرمایه گذاری یک موضوع عام است، افزود: با تجهیز و آغاز بکار این هتل، برای 200 نفر اشتغال ایجاد و با 200 اتاق، پذیرای 400 نفر در روز خواهد بود.

ذوالفقاری با اعلام اینکه ضریب پیشرفت هتل در حال حاضر 90 درصد است اظهارداشت: در صورت تزریق بودجه و اعتبار مورد نیاز، این هتل تا 6 ماه دیگر آماده ارائه خدمات خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفت ماه گذشته سالجاری 12موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در استان صادر شده است گفت: این موافقت نامه ها برای احداث تاسیسات گردشگری در استان شامل هتل، مهمانپذیر و مجتمع گردشگری در هفت ماهه اول سال جاری صادر شده است.

ذوالفقاری با اعلام اینکه مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری جهت احداث فاز اول تله کابین در شهرستان ارومیه صادر شده است، افزود: در هفت ماهه اول سال جاری، عملیات اجرایی احداث 4 کمپینگ گردشگری بسطام، قره کلیسا، ماکو و چی چست به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری، 5 کمپینگ گردشگری جدید در محدوده اشنویه، سهولان، حسنلو، سردشت و پیرانشهر احداث شده است، اضافه کرد: از 58 منطقه نمونه گردشگری مصوب استان 13 منطقه نمونه برای واگذاری در دست بررسی وجود دارد.

ذوالفقاری به ایجاد زیرساخت های لازم برای 3 منطقه نمونه گردشگری سد حسنلو، باری تا کاظم داشی، سواحل زرینه رود شاهین دژ اشاره کرد و افزود: ساماندهی منطقه نمونه گردشگری آبگرم سلماس و تکمیل ده واحد از مجتمع های خدماتی - بهداشتی سطح استان نیز از عملکرد معاونت سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری بوده است.

در این بازدید، مدیرهتل توضیحاتی از نحوه عملکرد اجرای طرح ارائه کرد و میزان پیشرفت کار در این طرح را تشریح کرد.

عزیزاله حاتمی گفت: نحوه دکوراسیون و وسایل خریداری شده در این هتل از بهترین مصالح و وسایل در دنیا بوده و معماری اسلامی نیز در ساخت این هتل لحاظ می شود.

ساخت هتل 5 ستاره آنا از سال 1388 در ارومیه آغاز شده که در 21 طبقه و 200 اتاق، پذیرای 400 نفر خواهد بود.

همچنین یک رستوران 24 ساعته در این هتل راه اندازی می شود که آماده ارائه خدمات به مسافران و همشهریان خواهد بود.

کد خبر 1738641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرانک پناهی ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
      0 0
      احداث این هتل باعث افتخار استان و شهرمان میباشد