۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۸:۴۵

رحمانی در گفتگو با مهر:

پروژه راهسازی روستای بادله کوه دامغان در دهه فجر افتتاح می‌شود

پروژه راهسازی روستای بادله کوه دامغان در دهه فجر افتتاح می‌شود

دامغان–خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از افتتاح پروژه راهسازی روستای بادله کوه دامغان در دهه فجر خبر داد.

منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همچنین پنج پروژه اداره کل راه و ترابری استان سمنان که شامل اجرای روکشی آسفالت، بهسازی و ساماندهی محورهای روستایی است در این ایام قوت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: محور روستایی کرند در شهرستان گرمسار، قلعه نوخرقان و رویان در شهرستان شاهرود، احمدآباد و رضا آباد  در شهرستان میامی و افت در شهرستان سمنان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان یادآورشد: برای افتتاح و بهره برداری از این شش پروژه راهسازی در استان سمنان 17 میلیارد و 844 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات اداره کل راه و ترابری استان سمنان هزینه شد.

رحمانی زمان اجرای این شش پروژه را چهار ماه بیان کرد و اظهار داشت: عملیات تکمیلی برخی از این پروژه ها در آینده اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: با اجرای این پروژه های راهسازی در مجموع 35 کیلومتر راه روستایی در سطح استان سمنان افتتاح می شود.

مدیر کل راه و ترابری استان سمنان در خاتمه تصریح کرد: اجرای پروژه های راهسازی یکی از برنامه های این اداره کل براساس اولویت و زمانبندی و تامین اعتبارات لازم است.

کد خبر 1805765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha