۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۱۳

واکنش نایب رئیس مجلس در خصوص توهین یک نماینده به خبرنگاران

واکنش نایب رئیس مجلس در خصوص توهین یک نماینده به خبرنگاران

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین کوچک زاده به خبرنگاران گفت: جامعه خبرنگاران مورد احترام آحاد جامعه هستند و امیدواریم خبرنگاران متعهد بیش از گذشته موفق باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز در واکنش به توهین کوچک زاده به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس امروز در تذکر خود واژه ای را نسبت به خبرنگاران اظهار  کرد.

وی افزود: جامعه خبرنگاران مورد احترام آحاد جامعه هستند و امیدوارم خبرنگاران متعهد بیش از گذشته موفق باشند.

همچنین محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بعد از پایان جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران در واکنش اظهارات کوچک زاده  گفت: مطلبی که آقای کوچک زاده در خصوص خبرنگاران گفتند قطعاً مربوط به خبرنگاران داخلی نمی شود چرا که وی بعد از قطع میکروفون این جمله خود را اصلاح کرد و گفت که منظور من با خبرنگاران خارجی و کسانی است که با بی بی سی کار می کنند.

وی خطاب به خبرنگاران با بیان اینکه شما هم زیاد سخت نگیرید گفت: زحمات شما بر هیچکس پوشیده نیست و نباید سوء تفاهمی پیش بیاید.

مهدی کوچک زاده نماینده تهران امروز در صحن علنی مجلس، با اشاره به حضور خبرنگاران در جلسه، در تاکید بر ضرورت تصویب طرح محدودسازی عکاسان خبری گفت: همه کسانی که اینجا هستند درست است که عنوانشان خبرنگار است اما برخی از آنها فاسد و هرزه نگار هستند.

کد خبر 2006842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha