۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵

آتش سوزی در مجموعه ورزشی شهید کشوری/ معاون مجموعه: فقط یک بنر سوخت!

آتش سوزی در مجموعه ورزشی شهید کشوری/ معاون مجموعه: فقط یک بنر سوخت!

بخشی از مجموعه ورزشی شهید کشوری به دلیلی نامشخص دچار حادثه آتش سوزی شد!

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه ورزشی شهید کشوری که اخیرا به باشگاه استقلال واگذار شده است عصر یکشنبه به دلیلی نامشخص دچار حادثه آتش سوزی شد. آتش سوزی در محلی نزدیک به زمین تنیس این مجموعه ایجاد شد اما مشخص نیست دلیل این حادثه چه بوده است.

رضا ملاشریفی، معاون مجموعه ورزشی شهید کشوری در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: آتش سوزی به خاطر آتش گرفتن یک بنر ایجاد شد که خیلی هم سریع برای خاموش کردن آن اقدام کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "علت آتش سوزی چه بود و آیا خسارتی هم داشته است"؟، اظهارداشت: مشخص نیست که به چه دلیل این آتش سوزی ایجاد شد. البته در حال بررسی آن هستیم اما خوشبختانه این حادثه خسارتی نداشت. آتش سوزی در محل ویژه تردد نبود به همین دلیل با خسارت جانی مواجه نشدیم.

معاون مجموعه ورزشی شهید کشوری با اشاره به اینکه آتش سوزی در محلی نزدیک به زمین تنیس ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: زمین تنیس هم هیچ آسیبی ندیده است. همان طور که گفتم موضوع مربوط به آتش گرفتن یک بنر بود که هنوز مشخص نیست دلیل آن چه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه ورزشی شهید کشوری از اماکن ورزشی قدیمی است که سه فدراسیون بسکتبال، دوومیدانی و کاراته در این مجموعه مستقر هستند. این مجموعه ورزشی دربرگیرنده اماکنی مانند استخر، سالن چند منظوره، تنیس بانوان، تنیس - بیلیارد مردان،  زمین چمن، ایروبیک بانوان و فوتبال دستی است.

مجموعه ورزشی شهید کشور جزو مجموعه‌هایی هستند که مدیریت آن طبق توافقات صورت گرفته از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به وزارت ورزش و جوانان واگذار شده است.

کد خبر 2011001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha