۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۱۶

با حكم وزير علوم/

حجت الاسلام دیرباز سرپرست دانشگاه قم معرفی شد

حجت الاسلام دیرباز  سرپرست دانشگاه قم معرفی شد

قم – خبرگزاری مهر: حجت الاسلام دیرباز طی حکمی از سوی دکتر دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه قم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل و تودیع آیت الله احمد بهشتی و معارفه حجت الاسلام عسگر دیرباز به عنوان سرپرست جدید دانشگاه قم پیش از ظهر چهارشنبه با حضور نماینده وزیر علوم در هیئت امنای دانشگاه قم، اعضاءهیئت امنا، اساتید و مسئولان این دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه قم برگزار شد.

در پی درخواست دکتر بهشتی و تصمیم هیئت امنا، در این مراسم حجت الاسلام عسگر دیرباز طی حکمی از سوی دکتر دانشجو وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه قم منصوب و معرفی شد.

سرپرست سابق دانشگاه قم طی سخنانی در این مراسم خطاب به اساتید دانشگاه قم اظهار داشت: اساتید اهتمام ویژه ای به تقوا و پیشرفت علمی دانشجویان داشته باشند تا آن ها رشد یافته و بتوانند به کارهای مهم بپردازند.  

شرمنده دانشجویان خواهر دانشگاه قم هستم

آیت الله احمد بهشتی بیان داشت: من مقید به تفکیک جنسیتی در دانشگاه هستم اما این تفکیک موجب تبعیضاتی نسبت به دختران در این دانشگاه شد.

وی ضمن عذرخواهی از دانشجویان خواهردر این دانشگاه عنوان کرد: امیدوارم با تدابیر و تامین اعتبارات مورد نیاز در آینده این تبعیضات برطرف شود.

 سرپرست سابق دانشگاه قم ابراز داشت: روزگار در حال گذر و سپری شدن است و آنچه که از آدمی در سمت ها باقی می ماند نام و اعمال او است.

گفتنی است دکتر دیرباز پیش از این مسئولیت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه قم را برعهده داشت.

لازم به ذکر است دکتر بهشتی در تاریخ پانزده ساله دانشگاه قم دومین رئیس این دانشگاه محسوب می شد که بعد از فوت آیت الله قاضی خرم آبادی موسس و رئیس فقید این دانشگاه به این سمت منصوب شده بود.

کد خبر 2018021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha