۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۴

با مشخص شدن نفرات برتر

برگزیدگان پنجمین مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی معرفی شدند

نتایج پنجمین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های حسینی با مشخص شدن نفرات اول و دوم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه داوری و انتخاب نهایی پنجمین جشنواره عکس سفره‌های حسینی با عنوان "نذری در ایام محرم و صفر" و بخش ویژه با عنوان "نذری در فضاهای شهری" با حضور یدالله عبدی، امیرعلی جوادیان و محمدمهدی رحیمیان به عنوان هیات انتخاب و محمدصالح حجت‌الاسلامی دبیر مسابقات برگزار شد.

از میان نزدیک به 700 اثر از 143 عکاس از سراسر ایران که به دبیرخانه ارسال شده، از این میان 584 اثر از 89 عکاس به مرحله داوری نهایی راه پیدا کرد و در نهایت 30 اثر به نمایشگاه راه پیدا کردند.

دبیر این جشنواره توضیح داد: هیچ اثری به طور خاص برای بخش ویژه (نذری در فضاهای شهری) ارسال نشده بود و حتی هیات داوران نیز در بین آثار رسیده، نتوانستند اثری شاخص را برای این بخش، مرتبط دانسته و انتخاب کنند؛ لذا ما در این بخش نه در نمایشگاه عکسی شاخص داریم و نه اثری منتخب و شایسته تقدیر.

احسان کمالی و پدرام اجتماعی در این رقابت توانستند به ترتیب رتبه اول و دومی این مسابقه را کسب کنند و اثری از نوید عزیزی نیز به دلیل فراگیر بودن محتوای اثر شایسته تقدیر در بخش آزاد اعلام شد.

اسامی هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه پذیرفته شده عبارتند از: فرشته ادب جو (2 عکس)، احمدرضا کریمی، علیرضا رحمانی (2 عکس)، عمران اشرلو (2 عکس)، فاطمه عرفانیان، میلاد افشاری، میثم امانی، حمیدرضا بازرگانی، عبدالله حیدری، حسین ملکی، صادق حسینی، جواد عسگراوغلی، روح الله جوانی، احسان کمالی، ناصر محمدی (3 عکس)، مهدی حاجیوند، رحیم حاج حیدری، مسعود ساکی، قاسم شیشه گری (2 عکس) و سید صدرالدین تولیت.

کد خبر 2020257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha