۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

متكي:

سفر دو روزه متكي به كردستان/ همه براي برگزاري انتخابات حماسي مشاركت كنند

سفر دو روزه متكي به كردستان/ همه براي برگزاري انتخابات حماسي مشاركت كنند

سنندج - خبرگزاري مهر: منوچهر متكي براي حضور در مراسم سخنراني در شش شهرستان استان كردستان وارد اين استان شد و در طول دو روز قرار است كه با شماري از اعضاي ستادهاي انتخاباتي خود ديدار و گفتگو كند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متكي كه چندي قبل با انتشار نامه اي وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري سال جاري شد، ظهر پنج شنبه وارد استان كردستان شد و ضمن حضور در شهر قروه با شماري از افراد نزديك به خود ديدار كرد و پس از آن ضمن حضور در شهر دهگلان در جلسه سخنراني نيز حضور يافت.
 
متكي در ادامه سفر خود به استان كردستان وارد شهرستان كامياران شد و شامگاه پنج شنبه در جمع شماري از مردم اين شهرستان سخنراني كرد.
 
وزير خارجه سابق كشورمان در نشست با جمع محدودي از مردم شهرستان كامياران با اشاره به لزوم حضور و مشاركت جمعي در انتخابات رياست جمهوري خرداد ماه سال جاري، بيان كرد: تلاش براي برگزاري انتخاباتي با شكوه يك وظيفه ملي است و انتظار مي رود كه خردادماه سال جاري بار ديگر حماسه اي تاريخي در كشور ثبت شود.
 
وي عنوان كرد: برقراري يك گفتگوي ملي و همچنين تلاش براي برگزاري انتخاباتي حداكثري بهترين راهكار براي عبور از شرايط و وضعيت فعلي كشور است و به همين دليل در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بايد زمينه براي خلق اين دو اتفاق بسيار مهم در سراسر كشور فراهم شود.
 
متكي به انتشار نامه اول خود به مردم كشور و خانواده هاي ايراني اشاره كرد و افزود: در آينده اي نزديك نامه دوم را نيز منتشر مي كنم كه در آن تحليلي از شرايط و وضعيت كشور نيز ارائه مي شود.
 
وي همچنين در اين نشست به سوالات مطرح شده از سوي افراد حاضر پاسخ داد و در پايان گفت: هدف اصلي من از سفر به استان كردستان اطلاع رساني در خصوص اهميت سال حماسه سياسي و اقتصادي و همچنين تلاش براي جلب حضور حداكثري مردم در صحنه هاي مختلف به ويژه انتخابات است.
 
منوچهر متكي همچنين ساعات پاياني پنج شنبه شب وارد شهرستان مريوان شد و در اين شهر نيز سخنراني كرد و قرار است كه امروز قبل از خطبه هاي نماز جمعه سنندج در جمع مردم اين شهر و در مسجد جامع سخنراني داشته باشد و سپس راهي شهرستان سقر مي شود تا در اين شهر نيز سخنراني داشته باشد.
 
اعضاي اصلي و افراد نزديك به منوچهر متكي بيشتر اهل شهرستان سقز هستند ولي دوستان و آشنايان يكي از ديپلمات هاي كشورمان در زمان تصدي متكي در وزارت امور خارجه نيز در اين سفر وي را همراهي مي كنند و گفته مي شود كه رئيس ستاد انتخاباتي وي نيز از بين همين افراد انتخاب مي شود.
 
در حالي كه زمان زيادي تا برگزاري انتخابات رياست جمهوري در خردادماه سال جاري باقي است ولي جنب و جوش ها براي انتخابات آغاز شده است و تاكنون استان كردستان ميزبان محسن رضايي به صورت رسمي و سه كانديد احتمالي ديگر به صورت غيررسمي براي تبليغات انتخاباتي بوده است.
 
همچنين همزمان با فعاليت هاي انتخاباتي رياست جمهوري در استان كردستان، فعاليت هاي افراد متقاضي و داوطلب براي حضور در انتخابات شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي اين استان نيز از چندي قبل وارد فضاي جديد شده است و با گذشت زمان بر شدت اين فعاليت ها و برنامه هاي تبليغاتي افزوده مي شود و از هر فرصت و بهانه اي براي نزديك شدن به مردم و جلب راي آنها استفاده مي شود.
کد خبر 2023708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha