۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

کلاس پرازدحام شهاب مرادی این بار در دانشگاه تربیت مدرس

کلاس پرازدحام شهاب مرادی این بار در دانشگاه تربیت مدرس

پنجاه و چهارمین جلسه از "کلاس مجردهای حجت الاسلام شهاب مرادی" این بار به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در دانشگاه تربیت مدرس و با شرکت حدود هزار نفر از دانشجویان و تعدادی از اساتید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  پس از شروع جلسه در ساعت 15:30 دیگر حتی برای ایستادن هم در سالن جا نبود. حجت الاسلام شهاب مرادی در این جلسه با اشاره به برخی ریزمهارتهای انتخاب همسر، تعدادی از خطاهای رایج در این انتخاب را با توجه به روایات معصومین(ع) برشمرد و تاثیر سبک زندگی غلط را در ازدواج با ذکر مثال هایی شرح داد.

 با اصرار دانشجویان زمان جلسه پس از سه ساعت بحث و گفتگو یک ساعت دیگرتمدید شد اما مشاوره‌ها و پرسشهای مصرانه دانشجویان از شهاب مرادی او را تا ساعتها پس از پایان جلسه در محوطه دانشگاه تربیت مدرس نگه داشت، در بین این دانشجویان افرادی از استانهای فارس، قم و اصفهان حضور داشتند.

این کلاسِ رایگان که به ابتکار و همت این روحانی موفق در بیرون از فضای دانشگاهی و بدون هر نوع حمایتی شکل گرفته است، توانسته با توجه به شیوه جالب اداره آن و نگاه شهاب مرادی به جوانان و نوع گفتگوی او با آنها، این تعداد جلسه را با استقبال فوق العاده پشت سر بگذارد.

کد خبر 2028376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha