۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۴۳

نارویی در گفتگو با مهر:

مردم نکات ایمنی را رعایت کنند/ زمین لرزه سراوان 5 زخمی داشت

مردم نکات ایمنی را رعایت کنند/ زمین لرزه سراوان 5 زخمی داشت

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور گسترده امداد گران در منطقه و ارزیابی های اولیه گفت: تنها پنج نفر بر اثر زمین لرزه سراوان دچار جراحات جزئی شده اند و خسارت به ساختمانها نیز بسیار اندک و ناچیز است.

حاتم نارویی در گفتگو با خبرنگار مهر در زاهدان اظهارداشت: کانون زمین لرزه 7.5 ریشتری در منطقه ای بین گشت شهرستان سراوان با مرز پاکستان بوده است و به دلیل خالی بودن منطقه از سکنه و همچنان وجود عشایر و استفاده از چادر برای اسکان کمترین خسارات به جای مانده است.

وی افزود: در سراوان نیز تنها برخی خانه ها دچار ترک خوردگی جزئی شده اند و دو نفر در گشت و سه نفر در سراوان زخمی شده اند و هیچ مشکل دیگری در منطقه نداریم.

وی همچنین به وجود امدادگران در منظقه اشاره کرد و گفت: فعلا نیازی به کمکهای استانهای معین نداریم و از مردم نیز می خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و از تجمع در مناطق خسارت دیده به خصوص در جاده های منتهی به سراوان جدا خودداری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون هیچ موردی از قطعی آب، برق و مخابرات در سراوان وجود ندارد و خبرها در خصوص قطعی آب و برق صحت ندارد.

نارویی گفت: در سراوان تنها برخی دیوارهای خانه های مسکونی ترک خورده است و ریزش آوار نداشته ایم.

وی با اشاره به احتمال بروز پس لرزه در منطقه زلزله زده از مردم خواست به هیچ وجه در ساختمانهای خسارت دیده ساکن نشوند و تدابیر ایمنی را رعایت کنند.

وی در خصوص خبر برخی سایتها در خصوص کشته شدن تعدادی از ساکنان منطقه زلزله زده تاکید کرد این خبرها کذب است و هیچ موردی در خصوص تلفات انسانی گزارش نشده است.

 

کد خبر 2034015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha