۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۰

تکاملی مطرح کرد:

800 معلول زیر پوشش بهزیستی گیلان از چرخه حمایت های مستمر خارج شدند

800 معلول زیر پوشش بهزیستی گیلان  از چرخه حمایت های مستمر خارج شدند

رشت – خبرگزاری مهر: معاون توانبخشی بهزیستی گیلان گفت: پارسال 800 معلول زیر پوشش بهزیستی استان بازتوان و از چرخه حمایت های مستمر خارج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم تکاملی ظهر امروز در جمع مدیران بهزیستی استان افزود: هم اکنون  17 تیم پایشگر بصورت متوالی پرونده های معلولان را بررسی  و با برنامه ریزی درصدد بازتوان کردن آنان هستند که این اقدام بر اساس برنامه سوم توسعه دولت است.

وی اظهارداشت: در تیم های پایشگری روانشناس، مددکار ، کارشناس توانبخشی و بر اساس نیاز سایر تخصص های مرتبط حضور دارند و با توجه به وضعیت روحی و جسمی معلولان شرایطی همچون اشتغال، ازدواج ، پرداخت تسهیلات و غیره  برای آنان فراهم می آورند .

معاون توانبخشی بهزیستی گیلان  گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حماسه اقتصادی و تحقق این پیام بر خود وظیفه دانسته تا با همه امکانات موجود در بهزیستی توانمند سازی اقتصادی را برای مددجویان سر لوحه و دستور کار خود قرار داده تا  900 نفر دیگر از معلولان در سال جاری  توانمند شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون 32 هزار معلول در بانک اطلاعات بهزیستی استان ثبت شده که هفت هزار و 500 پرونده بصورت مستمر و ماهیانه از بهزیستی خدمات مالی دریافت می کنند.

کد خبر 2034837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha