۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

آیت الله حائری شیرازی:

بهره های بانکی ریشه فساد اقتصادی در ایران است

بهره های بانکی ریشه فساد اقتصادی در ایران است

زنجان -خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ریشه فساد اقتصادی در ایران تحریم و یا سوء مدیریت نیست بلکه بهره های بانکی ریشه این مشکل است.

 به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله محی الدین حائری شیرازی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه دیدار با دانشجویان دانشگاه زنجان ، در رابطه با مشکلات و مفاسد اقتصادی به خبرنگاران گفت: ریشه فساد اقتصادی ایران تحریم و سوء مدیریت نیست بلکه وجود بهره های بانکی بالا است و این مشکل را می توان با احیای اسلام و ایجاد بانک داری اسلامی به راحتی حل کرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده ایران گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور آینده و دولت بعدی باید نکات مثبت این دولت را دارا و نکات منفی آن را نداشته است.
 
آیت الله حائری شیرازی در رابطه با کمک های ایران به مسلمانان کشور های مختلف دنیا ادامه داد: دولت و مردم سوریه قدردان کمک های ایران هستند و در راستای موضوع بحرین نیز باید مد نظر داشت که سیاست  ما ایجاد جنگ بین شیعه و سنی نیست و باید به نحوی رفتار کرد که بین شیعیان و سنیان اختلافی نیافتد.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد دارند با ایجاد اختلاف بین شیعیان و سنیان بین این دو گروه تفرقه بیاندازد و خودشان به قدرت و منافعشان دست یابند گفت: بدون شک دود دعوای شیعه و سنی به چشم خودشان خواهد رفت و آب این درگیری به آسیاب دشمن خواهد بود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه ایجاد ذلت باطنی در کنار عزت ظاهری را شالوده انسان دانست و اظهار داشت: شالوده و پی مسئولیت ها در انسان ذلت باطنی است. ذلت باطنی زیر بنا و عزت ظاهری رو بنا است عزت ظاهری کمونیست ها بدون پایه بود و در نهایت فرو پاشید، آمریکاییها نیز عزت ظاهریشان فاقد ذلت باطنی است و دوامی نخواهد داشت.

کد خبر 2041919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha