۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۴

محل سکونت اولویت نخست ثبت نام دانش آموزان/ دریافت پول از والدین ممنوع است

محل سکونت اولویت نخست ثبت نام  دانش آموزان/ دریافت پول از والدین ممنوع است

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اعلام کرد: اولویت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید محل سکونت و نزدیکی مدرسه به دانش آموز است.

قاسم مسقیم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: نزدیکی مدرسه به خانه دانش آموزان برای ثبت نام آنها که از 15 خرداد ماه آغاز می شود، اولویت نخست آموزش و پرورش است.

وی افزود: اولویت دوم نزدیکی محل کار والدین دانش آموز به مدرسه است و اگر والدین بخواهند فرزندانشان در نزدیکی محل کارشان در مدرسه ای ثبت نام شوند، می توانند با در نظر گرفتن این موضوع نسبت به شناسایی مدرسه و ثبت نام دانش آموزانشان اقدام کنند.

به گفته مستقیمT ثبت‌نام‌ها در مدارس از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی درباره دریافت وجه نقد از والدین به ازای ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: مدیران مدارس تنها مجاز هستند وجهی را برای کتاب های دانش آموزان و بیمه آنها دریافت کنند ودریافت وجه نقد در غیر از این دو مورد از سوی مدیران مدارس ممنوع است.

مسقتیم ادامه دامه داد: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود اما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش‌آموزان نیست و مدیران مدارس ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

کد خبر 2046156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha