۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۰۴

720 میلیارد ریال پروژه شهرداری قزوین افتتاح شد

720 میلیارد ریال پروژه شهرداری قزوین افتتاح شد

قزوین- خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهردار قزوین 20 پروژه شاخص شهرداری با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه در مراسمی با حضور احمد عجم استاندار قزوین، حجت الاسلام مرتضی حسینی، داود محمدی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استانداری، مسعود نصرتی شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، یهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدمات شهری به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل المان میدان مینودر با ارتفاع سازه 43.5 متر، عرض بیشینه دهانه 30 متر، ضخامت دیوارهای بتنی 1.20 متر، دارای مجموعه ای فرهنگی به مساحت 90 مترمربع است.

                                                              

مساحت آبنمای این مجموعه سه هزارمترمربع با سیستم سازه بتنی است که جنس نمای بتن از نمایان سفید طراحی شده و برای ساخت آن 23 میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین فاز دوم بوستان بانوان با هفت میلیارد و هشتصد میلیون ریال، بوستان اصفهان با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه دیتا سنتر با سه میلیارد و 500 میلیون ریال، پیاده رو مسیر سلامت با یک میلیارد و 400 میلیون ریال، 17 سرویس بهداشتی در مناطق یک، دو، سه، با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال، کمربند سبز شهر قزوین با شش میلیارد ریال، پل هوایی عابرر پیاده شهید بهشتی با شش میلیارد ریال و نقشه آن لاین ترافیک با 70 میلیون ریال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ادامه مرمت و بازسازی مجموعه سرای سعدالسلطنه شامل سرای نگارالسلطنه، حیات سعدالسلطنه با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد و 400 میلیون ریال، تقاطع غیر همسطح شهید مطهری، پل ایثار و بلوار شهید مطهری با 18 میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید.

                                                            

همچنین کلنگ اجرای شش پروژه شهری شامل تقاطع غیرهم سطح دریادلان کربلای چهار، تقاطع های غیر هم سطح یادگار امام در تقاطع دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) نخبگان در تقاطع اتوبان قزوین و زنجان، تقاطع غیر هم سطح باغستان در تقاطع بلوار ابوترابی و پیامبر اعظم(ص)، فرهنگسرا و مهدیه قزوین با حضور مسئولان ارشد استان به زمین زده است.

برای اجرای این طرحها 406 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

                                                          

20 پروژه شهرداری قزوین که همزمان با هفته شوراها به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد بالغ بر 720 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.


 

کد خبر 2046666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha