۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ائتلاف پنج‌گانه به نتیجه رسید/ ابوترابی فرد کاندیدای نهایی

ائتلاف پنج‌گانه به نتیجه رسید/ ابوترابی فرد کاندیدای نهایی

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان خبر از انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره داد و گفت : محمدحسن ابوترابی فرد به عنوان تنها گزینه ائتلاف پنج گانه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

حجت الاسلام موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه محمدحسن ابوترابی فرد گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه شد، گفت: در جلسه ای که امروز با حضور تمام اعضای ائتلاف پنج گانه تشکیل شد، همه اعضا با تفاهم آقای ابوترابی فرد را به عنوان گزینه نهایی ائتلاف انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش از این گفته شده بود نظرسنجی و نظر جامعتین دو ملاک انتخاب کاندیدای نهایی این ائتلاف است، آیا نظر جامعتین نیز در انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه تأثیرگذار بوده است، افزود: جامعتین روی مصادیق نظر نمی دهند و بعد از اینکه ائتلاف ها به گرینه نهایی رسیدند ممکن است ساز و کاری از سوی آنها برای رسیدن به کاندیدای واحد جریان اصولگرایی ارائه شود.

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای ائتلاف به این نتیجه پایبند خواهند بود، تصریح کرد: تقریبا تمام اعضا از نتیجه ائتلاف رضایت داشتند و همان طور که از قبل گفته شده بود تنها یک نفر از این ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام خواهد کرد.

کد خبر 2051050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha