۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

زاکانی: فقط با جلیلی ائتلاف می کنم/ مرامنامه راهبردی این هفته منتشر می شود

زاکانی: فقط با جلیلی ائتلاف می کنم/ مرامنامه راهبردی این هفته منتشر می شود

علیرضا زاکانی در حاشیه ثبت نام در وزارت کشور به عنوان کاندیدای انتخابات گفت: با آقای جلیلی مذاکراتی داشتیم و فکر می کنم اگر بیاید ائتلاف می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتشار مرامنامه اش گفت: مرامنامه ام این هفته منتشر می شود که شامل اصول و راهبردها است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در  این باره که آیا سعید جلیلی در انتخابات  حضور می یابد گفت: با جلیلی مذاکراتی داشتیم و فکر می  کنم اگر ایشان بیاید ائتلاف می کنیم.

زاکانی در عین حال گفت: به نفع هیچ کس دیگری کنار نمی روم.

وی همچنین درباره احتمال کاندیداتوری مشایی و خاتمی گفت:  درباره کاندیداها نظری ندارم. باید صبر کنیم تا ثبت نام ها به پایان برسد.

بر اساس این گزارش الیاس نادران ، مجتبی رحماندوست، زهره الهیان ، پرویز سروری، روستا آزاد ، مجتبی شاکری و منوچهر محمدی به عنوان اعضای تشکل تازه تاسیس حماسه سازان انقلاب زاکانی را همراهی می کردند.

همچنین جمعی از خانواده شهدا و جانبازان به همراه زاکانی برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن وزارت کشور حضور یافتند.

کد خبر 2051310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha