۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

احمد کاشانی کاندیدای ریاست جمهوری شد

احمد کاشانی کاندیدای ریاست جمهوری شد

سید احمد مصطفوی کاشانی نماینده ادواره مجلس شورای اسلامی با مراجعه به ستاد انتخابات کشور کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر سید احمد مصطفوی کاشانی فرزند آیت الله کاشانی که امروز با مراجعه به ستاد انتخابات کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی که نماینده دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی بوده است در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد هدفش برای ورود به عرصه انتخابات گفت:  هدف من اجرای قانون است و کارنامه 35 ساله ام نشان دهنده هدف انتخاباتی ام است.

کاشانی با بیان اینکه برای اجرای قانون اساسی به میدان آمده ام گفت: امروز قانون توسط قوای کشور زیر پا گذاشته می شود و من فکر می کنم همه شرایط لازم را برای کاندیداتوری داشته باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید تایید صلاحیت شوید، گفت: در دوره گذشته نیز کاندیدا شده ام اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده ام ، من به این موضوع اعتراض دارم چرا که هیچ یک از کاندیداهایی که شورای نگهبان در دور گذشته آنها را تایید صلاحیت کرد واجد شرایط نبودند.

این کاندیدای ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به این سئوال که کدامیک از کاندیداهایی که در عرصه انتخابات 92 هستند را برای منصب ریاست جمهوری مناسب می دانید، گفت: بهترین کاندیدا خودم هستم و در عمل نیز این را ثابت کرده ام و به خاطر انقلاب نیز زندان هم رفته ام.

وی با تاکید بر اینکه باید از حکومت قانون دفاع کنیم، گفت: من در صورت کاندیداتوری به قانون پایبندم و هیچ یک از بندهای آن را زیر پا نخواهم گذاشت.

کد خبر 2052295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha