۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

فرمانداری سوادکوه شمالی فعال شد

فرمانداری سوادکوه شمالی فعال شد

شیرگاه - خبرگزاری مهر: فرمانداری سوادکوه شمالی به عنوان بیست و یکمین فرمانداری مازندران به مرکزیت شیرگاه با حضور استاندار و مسئولان محلی شهرستان فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سوادکوه شمالی به مرکزیت شهر شیرگاه با دو بخش مرکزی و نارنجستان در سالجاری به شهرستان ارتقا یافت. شیرگاه پیش از این یکی از بخش های شهرستان سوادکوه بود.

امام جمعه شیرگاه ظهر دوشنبه در مراسم معرفی نخستین فرماندار سوادکوه شمالی در مسجد جامع شهر شیرگاه اظهار داشت: در مدت فعالیت دولت نهم و دهم تلاش های زیادی برای خدمت رسانی به مردم انجام شد که ارتقای بخش شیرگاه را می توان از آن جمله محسوب کرد.

حجت الاسلام محمد مهدوی افزود: ارتقا بخش شیرگاه به شهرستان اتفاق خوشایندی بوده که مردم این خطه سالها در انتظار آن بودند.

وی ارتقای شیرگاه به شهرستان را حاصل تلاش هایی از گذشته تاکنون دانست و با قدردانی از تلاش های گذشتگان، ادامه داد: نادیده گرفتن تلاش های گذشتگان امری ناپسند است.

انتخابات فرصت عرضه توانمندیها

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن زمان تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها، گفت: تبلیغات انتخاباتی فرصتی برای عرضه توانمندی هاست و نباید به میدانی برای تخریب نامزدهای رقیب تبدیل شود.

سید علی اکبر طاهایی افزود: زمان تبلیغات انتخاباتی، فرصتی است تا در آن نامزدها و طرفداران آنان به بیان ویژگی های خود بپردازند.

وی ادامه داد: نامزدها و طرفداران آنها باید از هرگونه اهانت به نامزدهای دیگر بپرهیزند تا زمان تبلیغات فرصتی مناسب برای شناخت ویژگی هر نامزد باشد.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش های 33 ساله دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، گفت: این تلاش ها و توطئه ها هنوز تمام نشده است و ادامه دارد.

در این مراسم کمال رستم علی به سمت نخستین فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس سوادکوه شمالی معرفی شد. وی پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بوده است.

طی سالهای دولت نهم و دهم، شهرستانهای میاندرود، سیمرغ، فریدونکنار و عباس آباد و سوادکوه شمالی به تعداد شهرستانهای استان افزوده و مازندران را دارای 21 شهرستان کرده است.

گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد، رامسر، بابل، آمل و سوادکوه شمالی از شهرستانهای مازندران سه میلیون و 45 هزار نفری هستند.

 

کد خبر 2054138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha