۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

محصولی مطرح کرد:

لنکرانی تنها گزینه جبهه پایداری/ مراقب فتنه عالیجناب سرخپوش باشیم

لنکرانی تنها گزینه جبهه پایداری/ مراقب فتنه عالیجناب سرخپوش باشیم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به لزوم هوشیاری در مقابل رفتار فتنه گران گفت: حضور هاشمی در عرصه انتخابات تغییرات بسیاری را در آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان ایجاد کرده بنابراین باید منتظر احراز صلاحیت‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر از مشهد، صادق محصولی صبح جمعه در جلسه جبهه پایداری خراسان رضوی اظهار کرد: برخی عدالت را لازمه پیشرفت نمی دانند و این امر در حالی است که جبهه پایداری اعتقاد دارد که با عدالت پروری، پیشرفت محقق می شود.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان پایداری در مقابل گفتمان سازش قرار گرفته است، افزود: هم اکنون گفتمان ها و آرایش های متفاوتی در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفته است.

حضور 4 گفتمان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری

وی تصریح کرد: در صحنه انتخابات ریاست جمهوری به طور کلی 4 گفتمان سازش و یا ارتجاع، گفتمان پیشرفت و عدالت، گفتمان پیشرفت اسلامی و گفتمان مقاومت و عدالت حضور برجسته ای دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: گفتمان سازش و ارتجاع به هاشمی منتسب بوده و به دنبال سازش با ابرقدرت ها است.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان پیشرفت اسلامی بیش از هدف نتیجه‌گرا بوده، افزود: در گفتمان سازش هاشمی به صراحت گفته است که اگر رئیس جمهور شود کشور را به دولت سازندگی بازخواهد گرداند.

محصولی یادآور شد: در گفتمان پیشرفت و عدالت نیز گروهی با طرح عناوینی همچون عدالت، جهاد و ارزشها می خواهند پیشرفت الگوی توسعه غربی را به کار بگیرند.

گفتمان جبهه پایداری در حقیقت گفتمان مقاومت و عدالت است

 وی تاکید کرد: گفتمان جبهه پایداری در حقیقت گفتمان مقاومت و عدالت است زیرا این جبهه می خواهد مقاومت را در میدان عمل ثابت کند.

محصولی با بیان این مطلب که جبهه پایداری اعتقاد دارد که با عدالت پروری پیشرفت محقق خواهد شد، گفت: برخی عدالت را لازمه پیشرفت نمی‌دانند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: بی تردید ناعدالتی سبب می شود فقرا لای چرخ‌ دنده‌های توسعه و پیشرفت‌ له شوند و در این راستا گفتمان مقاومت و عدالت بر عدالت‌محوری تاکید دارد.

گفتمان مقاومت و عدالت می تواند در برابر گفتمان سازش ایستادگی کند

وی تاکید کرد: گفتمان مقاومت و عدالت می تواند در برابر گفتمان سازش ایستادگی کند زیرا این گفتمان قاطعانه در برابر فتنه ایستاد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه جبهه پایداری منتقد منصف دولت است، افزود: عملکرد فعلی دولت سبب شده که جبهه پایداری در مقابل احمدی‌نژاد قرار بگیرد و منتقد منصف دولت باشد.

محصولی ادامه داد: جبهه پایداری دولت نهم و دهم را به دلیل عملکرد نامطلوب خود با انصاف و منطق مورد قضاوت قرار داده و نقاط ضعف و قوت احمدی نژاد را عنوان کرده است.

وی با اشاره به مطرح شدن مسئله هولوکاست توسط احمدی نژاد، یادآور شد: یکی از اقدامات شایسته احمدی نژاد طرح مسئله هولوکاست بود و این امر در حالی است که برخی از افراد با طرح این مسئله توسط احمدی نژاد مخالف بودند.

هاشمی رفسنجانی به عنوان عالیجناب سرخپوش فتنه‌ساز انتخابات 92 می شود

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاندیداتوری هاشمی عنوان کرد: هاشمی رفسنجانی به عنوان عالیجناب سرخپوش فتنه‌ساز انتخابات 92 می شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: موسوی و کروبی در سال 88 با مقدمات هاشمی فتنه کردند بنابراین اکنون نیز باید مراقب فتنه‌انگیزی در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط عالیجناب سرخپوش بود.

وی ادامه داد: حضور هاشمی در عرصه انتخابات تغییرات بسیاری را در آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان ایجاد کرده بنابراین باید منتظر احراز صلاحیت‌ها بود.

محصولی با اشاره به انتخاب اصلح بیان کرد: انتخاب اصلح یک وظیفه و تکلیف است لذا باید فرد اصلح را متقاعد به آمدن کرد.

وی عنوان کرد: جبهه پایداری در انتخاب اصلح بر اساس شاخصه های مقام معظم رهبری عمل می کند و در این راستا همه مسئولان نباید در انتخاب فرد اصلح کم فروشی کنند.

لنکرانی تنها گزینه جبهه پایداری است

وی سپس با تاکید بر اینکه لنکرانی تنها گزینه جبهه پایداری است، افزود: لنکرانی نقاط قوت فراوانی دارد و دارای تقوای والای، خضوع و بهره‌گیری از خرد جمعی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه لنکرانی اصلح نسبی است و اصلح مطلق وجود ندارد، یادآور شد: جبهه پایداری پس از بررسی شاخص‌ها به سه گزینه جلیلی، لنکرانی و فتاح رسید که در نهایت لنکرانی انتخاب شد.

محصولی در خصوص حضور ناطق نوری در اجماع اصولگرایان در سال 76 بیان کرد: در سال 76 ناطق نوری به رغم اجماع انجام شده رای نیاورد و این لطف خداست چرا که ناطق با آمدنش راه هاشمی را ادامه می داد.

کد خبر 2056635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha