۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

هاشم بیک‌زاده در گفتگو با مهر:

بی‌معرفتی در باشگاه استقلال زیاد شده است

بی‌معرفتی در باشگاه استقلال زیاد شده است

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مشکلات مالی که در این باشگاه وجود دارد، گفت: این روزها شاهد اتفاقاتی در باشگاه هستیم که باید بگویم بی‌معرفتی در استقلال زیاد شده است.

هاشم بیک‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار چهارشنبه شب استقلال برابر الشباب امارات گفت: ما یک بازی دشوار مقابل این تیم داریم. نباید این تیم را دست کم بگیریم و فکر کنیم چون این تیم را در امارات بردیم حالا بازی آسانی در پیش داریم. الشباب برای برد می‌آید ولی ما با حمایت هوادارانمان می‌خواهیم جشن صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را بگیریم.

وی درباره آینده حضور خود در تیم  استقلال اظهار داشت: منطقی است که هر بازیکنی برای آینده خود تصمیم بگیرد. من با آرامش کامل باید فکر کنم و شرایط را بسنجم و تصمیم نهایی خودم را بگیرم.

بیک‌زاده درباره مشکلات مالی که با این تیم داشته است، عنوان کرد: من تنها 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ولی شاهد اتفاقاتی هستیم که باید بگویم در این باشگاه بی‌معرفتی زیاد شده و عدالت رعایت نشده است. چند نفر پول خود را به طور کامل گرفته‌اند ولی بقیه به دنبال طلب خود هستند. این ضعف مدیریتی بوده و عادلانه نیست.

این بازیکن ادامه داد: من ناراحت نیستم که بازیکنان پول گرفته‌اند و نوش جانشان. من فقط می‌گویم ما هم زحمت کشیدیم ولی پول ما را نمی‌دهند. من فقط شنیدم که یکی از بازیکنان به باشگاه رفته و برخورد بدی انحام داده است. اگر این شرایط ادامه یابد دیگر بازیکنان هم ممکن است چنین برخوردهایی را انجام دهند.

کد خبر 2059284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha