۳ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۱

موذن:

پيست اسكي روی چمن "فندقلو" نمین آماده سازی شد

پيست اسكي روی چمن "فندقلو" نمین آماده سازی شد

نمین – خبرگزاری مهر: رئيس اداره ورزش و جوانان نمين گفت: پيست اسكي دو منظوره "فندقلو" با بهسازي و راه اندازي بالابر مخصوص آماده استفاده ورزشكاران و علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد موذن عصر پنجشنبه در بازدید از پیست اسکی روز چمن فندقلو افزود: اين پيست به بهسازي و نيز رفع برخي از نارسايي ها نياز داشت كه هم اکنون مشكلات و نارسايي هاي آن مرتفع شده آماده استفاده است.

وي اضافه کرد: پيست اسكي فندقلو از معدود پيست هايي است كه در فصل تابستان جهت اسكي روي چمن و در فصل زمستان براي اسكي روي برف قابليت دارد و ورزشكاران اين رشته در سطوح مختلف مي توانند از آن استفاده کنند.

موذن از آمادگی این پیست برای رقابت های داخلی و بین المللی خبر داد و تصریح كرد: پيست اسكي دو منظوره فندقلو با توجه به برخورداري از استانداردها ي لازم مي تواند علاوه بر میزبانی رقابت های داخلی، ميزبان مسابقات آسیایی و جهاني باشد.

رئيس اداره ورزش و جوانان نمين خواستار توسعه و تجهیز این پیست شد و تاکید کرد که با توجه به اهمیت و ویژگی های آن نگهداري و حفاظت از این پیست با همكاري ديگر نهادهاي مرتبط لازم و ضروري است.

پیست اسکی دو منظوره اسکی روی چمن و برف فندقلو در مجموعه جنگل گردشگری فندقلو و 30 کیلومتری اردبیل و در جاده اردبیل آستارا و محدوده شهرستان نمین واقع شده و از آب و هوای مناسب و تله کابین "حیران" برخوردار است.

کد خبر 2061564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha