۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

با هدف درمان کودکان انجام می شود/

آموزش تئاتر به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی

آموزش تئاتر به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آموزش تئاتر به کودکان تحت پوشش بهزیستی با هدف استفاده از ابزار هنر نمایش در درمان کودکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ربیعی با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان تحت پوشش بهزیستی گفت: هنر نمایش می تواند تاثیر به سزایی در روحیه این عزیزان داشته باشد و استفاده از این هنر برای مشکلات روحی و روانی کودکان تحت پوشش بهزیستی مناسب است.

وی با اشاره به اینکه این امر به همت فرهنگسرای شهرداری اراک و با همکاری این اداره کل در حال انجام است ادامه داد: به منظور آرامش روانی و کمک به حل مشکل این عزیزان آموزش هنر نمایش به 13 کودک تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی آغاز شده است.

ربیعی افزود: از این 13 کودک 6 کودک پسر و 7 کودک دختر است که از دی ماه سال گذشته فراگیری هنرنمایش را آغاز کرده اند و تا به امروز این کلاس ها ادامه داشته است.

وی ادامه داد: در این کلاس‌ها بیشتر تمرکز بر انجام حرکات ابتدایی جسمی و نمایشی قرار داده شده است.

ربیعی هدف از برگزاری این کلاس ها را اجرای نمایش عنوان کرد و گفت: قصد داریم پس از آموزش این کودکان، آنها را برای انجام سه نمایش در چند نوبت اجرا آماده کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کودکان تحت حمایت نهادهایی مانند بهزیستی به دلیل شرایط و محدودیت هایی که احساس می کنند در معرض برخی آسیب های اجتماعی قرار دارند این گونه فعالیت ها می تواند به آنها در افزایش اعتماد به نفس و کاهش ترس از اجتماع کمک کند.

کد خبر 2064003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha