۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

میرزاده در گفتگو با مهر:

شکایات مردمی از ادارات دولتی 31 درصد رشد داشته است

شکایات مردمی از ادارات دولتی 31 درصد رشد داشته است

زاهدان-خبرگزاری مهر: رییس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان از رشد شکایات و اعلامات واصله به این سازمان به میزان 31 در صد در سال گذشته خبر داد.

محمد رضا میرزاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: در سال 1390 تعداد 996 شکایت به این سازمان ارسال شد که تعداد 492 شکایت در صلاحیت رسیدگی این سازمان قرار گرفت و تعداد 504 شکایت نیز به دلیل خارج بودن از حیطه اختیارات این سازمان رد شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز تعداد یک هزار و 313 شکایت به این سازمان ارجاع داده شد که در این رابطه تعداد 561 شکایت رسیدگی و تعداد 752 مورد نیز به دلیل خارج بودن از حیطه رسیدگی و وظایف این سازمان رد شد.

وی با بیان اینکه تعداد شکایات واعلامات سال گذشته نسبت به سال 1390 از رشد 31 درصدی برخوردار بوده است افزود: بیشترین شکایات مردمی و واصله به ترتیب مربوط به شهرداری ها، علوم پزشکی، آموزش و پرورش ،راه و شهرسازی و همچنین سازمان تامین اجتماعی در سراسر استان بوده است.

میرزاده با بیان اینکه حاصل نظارت و بازرسی هیئت های استانی در سال گذشته منجربه 37 فقره اثر بخشی در حوزه های اداری گوناگون شده است افزود:در همین راستا تنها در طی بازرسی از یک اداره مبلغ 13 میلیارد و 998 میلیون و 431 هزار ریال به دلیل دریافت وجوه اضافی از پیمانکار آشکار و پرونده تخلفاتی مالی تشکیل شده است.

وی گفت: رسیدگی و بررسی به شکایات مردمی و تخلفات اداری، اصلاح رویه در پاسخ به استعلام دفترخانه ها در خصوص نقل و انتقالات املاک، اصلاح فرایند فروش تعرفه ها و همچنین اثر بخشی در سلامت مزایده ها و مناقصه های برگزار شده از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته توسط این سازمان بوده است.

کد خبر 2064935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha