۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

اخبار باشگاه راه‌آهن؛

هافبک تیم صبای قم به راه‌آهن پیوست/ تمدید قرارداد مدافع مصدوم

هافبک تیم صبای قم به راه‌آهن پیوست/ تمدید قرارداد مدافع مصدوم

بازیکن فصل پیش صبای قم به تیم راه‌آهن پیوست و مدافع مصدوم تیم راه‌آهن هم قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضاییان مدافع و هافبک راست تیم صبای قم که بازی‌های خوبی در لیگ دوازدهم انجام داد، با امضای قراردادی رسمی به تیم راه‌آهن پیوست. رضاییان فصل گذشته در 31 بازی لیگ برتر به میدان رفت و 5 گل هم زد که آمار خوبی برای یک مدافع محسوب می‌شود.

قرارداد رضاییان با راه‌آهن سه ساله است و او از روز چهارشنبه هشتم خرداد در تمرینات تیم شرکت می‌کند.‌ پس از میلاد نوری، وی دومین بازیکن صبای قم است که در فصل نقل و انتقالات لیگ به راه‌آهن تهران پیوسته است.

همچنین طبق اعلام سایت باشگاه راه‌آهن علی غلام از جمله بازیکنانی بود که ادامه کار در راه‌آهن را به رفتن ترجیح داد و بعد از مذاکره و توافق با مدیران باشگاه، قراردادش را امضا کرد. علی غلام اواخر فصل قبل با بدشانسی هرچه تمام‌تر با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و به احتمال زیاد تا اواخر شهریور نمی‌تواند در میادین ظاهر شود اما باشگاه راه‌آهن این بازیکن متعصب را حفظ و قرارداد او را تمدید کرد.

مدیرعامل باشگاه بعد از امضای قرارداد اظهار امیدواری کرد علی غلام هر چه زودتر به میادین برگردد و برای راه‌آهن بازی‌های خوبی انجام دهد. علی غلام هم درباره تمدید قراردادش گفت: باشگاه راه‌آهن با تمدید قرارداد من، یک کار اخلاقی انجام داد زیرا در حال حاضر مصدوم هستم و چند ماه نمی‌توانم بازی کنم.

این بازیکن اضافه کرد: حالا انگیزه من برای آماده شدن بالا رفته و همه تلاشم را می‌کنم تا این محبت باشگاه را جبران کنم. من این لطف بزرگ باشگاه را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بعد از بازگشت به فوتبال، بازی‌های خوبی برای راه‌آهن بکنم  و جواب اعتماد باشگاه و آقای ابراهیم‌زاده را بدهم.

کد خبر 2065701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha