۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

زنگنه:

بسیجیان با تفکر رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند/ معیار، شاخص‌های رهبری است

بسیجیان با تفکر رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند/ معیار، شاخص‌های رهبری است

پرند - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه پاسداران رباط کریم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به بسیجیان توصیه کرد: با تفکر رای خود را به نامزد اصلح داده و رئیس جمهور خود را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا زنگنه ظهر امروز در همایش بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ولایت شهر پرند با اشاره به اینکه امروز ایران با 70 میلیون بسیجی پشتیبان ولایت است، اظهار داشت: امروز اگر بچه های ما لباس بسیج می پوشند به عشق علی علیه السلام است.

زنگنه، افزود: ما در انواع علم همانند انرژی هسته ای، سلول های بنیادین و ساخت سلاح های مختلف و ... پیشرفت کرده ایم و این برای ما عزت و سرافرازی است.

امروز دشمن قدرت حمله به ایران را ندارد

وی با بیان اینکه اگر دشمنان قدرت حمله به ایران را داشتند یک لحظه درنگ نمی کردند، بیان داشت: دشمن زبون ما در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی جهانی در برابر ایران درمانده شد و امروز شاهدیم که بر اثر درماندگی در سوریه حتی قبر حجربن عدی را تخریب می کنند.

فرمانده سپاه رباط کریم اضافه کرد: امروز برخی شعار رابطه با آمریکا را سر می دهند، وقتی که ما امروز در این درجه از قدرت قرار داریم اگر این کار را انجام دهیم جهان به ما می خندند، هرچند آمریکا هم در چندین نامه به رهبری عجز خود را نشان داد.

تا این انقلاب هست مبارزه و دشمن هم هست

زنگنه با بیان اینکه تا این انقلاب هست مبارزه و دشمن هست، گفت: تا مبارزه هست، اعتقاد است و دشمن تمامی حمله ها و اهدافش بر روی اعتقاد و دین ماست، انقلاب ما برای دشمن ترس ایجاد می کند.

این مسئول در ادامه به تشریح اتفاقات سیاسی بعد از انقلاب ایران و دولت موقت و انتخابات ریاست جمهوری و ترور روسای جمهور و شخصیت های سیاسی تا زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن تاکنون پرداخت.

 رئیس جمهور باید استکبار ستیز و قانونمدار باشد

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به بسیجیان توصیه کرد که عاقلانه و با تفکر رای خود را به نامزد اصلح بدهند و گفت: به قول امام راحل رئیس جمهوری انتخاب کنید که استکبار ستیز و قانونمدار بوده و به مردم دروغ نگوید.

زنگنه با بیان اینکه رئیس جمهور باید فعال و جوان باشد، افزود: همان گونه که رهبری فرمودند رئیس جمهور آینده باید نقاط ضعف گذشتگان را نداشته و نقاط قوت آنها را داشته و فردی قوی باشد.

مردم آگاه و بابصیرت هستند

این مقام مسئول، مردم امروز را آگاه و بابصیرت دانست و خطاب به بسیجیان گفت: باید با جمع بندی بیانات رهبری و معیارهای توصیه شده شخصی را که ولایی، قانونمدار و فعال بود را انتخاب کرده و به شخص اصلح که در این معیارها نمره قبولی می گیرد، رای بدهیم.

فرمانده سپاه رباط کریم با تاکید بر اینکه ما تعهد داریم، افزود: انتخاب رئیس جمهور باید بر اساس شاخص های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری صورت بگیرد و با قرار دادن نامزدهای ریاست جمهوری در کنار این شاخص ها به آنها نمره داده و نمره بالاتر را انتخاب کنیم.

پرشور، با رغبت و اول وقت در انتخابات شرکت کنید

وی به بسیجیان سفارش کرد که پرشور و با رغبت با داشتن وضو، اول وقت پای صندوق های رای حاضر شوند و در ادامه اظهار داشت: همیشه نماز را اول وقت بجا بیاورید چرا که دشمن از نماز ما وحشت دارد و کمک کنیم تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ولایت شهر پرند ظهر امروز قبل از مراسم نماز جمعه با حضور حجت الاسلام خدیری، امام جمعه پرند، زنگنه، فرمانده سپاه رباط کریم، بسیجیان پرند و جمعی از مسئولان در محل مصلای نماز جمعه مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد.

کد خبر 2066980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha