۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۲۳

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

انتخابات برای جهان سلطه کمین‌گاه ضربه‌ به کشورهاست/ رهبری خورشید فروزان افشای توطئه‌ها

انتخابات برای جهان سلطه کمین‌گاه ضربه‌ به کشورهاست/ رهبری خورشید فروزان افشای توطئه‌ها

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتخابات برای جهان سلطه، کمین‌گاه ضربه‌زدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی‌صفایی‌بوشهری یکشنبه‌شب در جمع اساتید دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: جنگ نرم مقوله‌ای است که از دیرباز با پیدایش انسان و هجمه‌های شیطان آغاز شده است. جنگ نرم جنگی ناپیدا، آرام، خزنده، جذاب و از درون است و هدف آن نیز مغزها است، برای سلطه نظری و سپس تسلط بر مواضع سیاسی.

وی به دیگر ابعاد جنگ نرم اشاره کرد و افزود: جنگ نرم مقوله‌ای است که در ان وقتی حمله می‌کنند، نمی‌کشند بلکه انسان را تسلیم می‌کنند و به مزدوری می‌گیرند؛ جنگ نرم کم‌هزینه و ناپیدا است و با یک هجوم، هدف را از درون می‌پوساند و تابع خود می‌کند و مدیریت کرده و به جائی که می‌خواهد می‌برد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: کسانی که بر این قطار سوار می‌شوند و در مسیر تهاجم نرم قرار می‌گیرند، به سوی مرگ انسانی خود می‌روند و خوشحال و کف‌زنان به این سمت می‌روند.

تلاش‌های صورت گرفته در مقابله با تهاجم نرم کافی نیست

وی با اشاره به اینکه در تاریخ و در قرآن نیز به تهاجم نرم به کرات اشاره شده است، بیان داشت: در ایران پس از انقلاب کارهای بسیاری برای مقابله با جنگ نرم صورت گرفته است ولی این کارها کم است و باید کارهای اجرایی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: تهاجم نرم قطاری زیبا است که یک جغرافیای جمعیتی را با خود سوار می‌کند و حتی افرادی که بر ان سوار می‌شوند بلیط می‌گیرند و هزینه می‌کنند تا سوار بر این قطار شده و به سمت قتلگاه خود بروند.

وی اظهار داشت: جمال عبدالناصر در کشور مصر انقلابی نوپا را بنیان کرد ولی امپریالیسم بین‌الملل این انقلاب را روی ریلی قرار داد که با اهداف اصلی این انقلاب کاملا زاویه پیدا کرد و برعکس شد. در نیکاراگوئه و فرانسه و بسیاری از کشورها نیز چنین مواردی وجود داشته است.

هدف تهاجم نرم هدایت یک جامعه به سمت جهان سلطه است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تهاجم نرم یک تهاجم بسیار دقیق، ناپیدا، گام به گام و در عرصه هدایت یک جامعه به سمت اهداف جهان سلطه است و جامعه بلیط حضور در مرگ فضایل خود را می‌گیرد.

وی مثال‌های دیگری از تهاجم نرم جهان سلطه را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: جریان مشروطه هم یک حرکت آزادی‌خواهانه از جانب مشروطه‌خواهان ایران بود که می‌خواستند در قالب این آزادی به انقلاب خود رنگ دینی بزنند ولی روشن‌فکران غرب‌گرا به کمک غرب این قطار را بر ریلی گذاشتند که جامعه در مرگ فضائل خود قرار گرفت و برای اعدام شیخ فضل‌الله نوری کف می‌زدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: در جامعه‌هایی که نهاد جمهوریت دارند، انتخابات نقش ویژه‌ای دارد و جهان سلطه با تهاجم نرم به دنبال مدیریت انتخابات به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری در کشورهای مردم‌نهاد است.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای انتخابات ریاست‌جمهوری برای جهان سلطه، افزود: انتخابات برای جهان سلطه کمین‌گاه ضربه‌زدن به کشورها است.

امام جمعه بوشهر در ادامه به تحولات کشور گرجستان پس از فروپاشی شوروی و برگزاری انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: جهان سلطه از این انتخابات برای خود به عنوان یک فرصت استفاده کرد تا مدیریت این کشور را در دست بگیرد و افرادی در این انتخابات، انتخاب شوند که یا با آنها همسو باشد و یا کمترین خطر را برای آنها داشته باشد.

مقام معظم رهبری موهبت خدا برای جهان بشری است

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری انسانی است که موهبت خدا برای ایران اسلامی و همه جهان بشری است و استراتژی‌ها و برنامه‌های جهان سلطه را می‌شناسد و بارها تهاجم نرم دشمنان را افشا کرده‌اند و به صورت مکرر هشدار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: هر رای ما یک نیروی سیاسی نظام است که در تعیین سرونشت انخابات و مسیر رو به پیشرفت کشور نقشی مهم و اساسی دارد.

وی حضور حماسی مردم در انتخابات را نخستین گام در مقابله با تهاجم نرم جهان سلطه در عرصه انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم فردی انتخاب کنیم که در مقابل جهان سلطه هم در حوزه اندیشه و مسائل معرفتی و هم در عرصه مدیریتی بتواند مقابله کند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری به دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و افزود: باید فردی انتخاب شود که دارای ویژگی‌های خاص تشخیصی و توان مدیریت و توسعه و پیشرفت کشور باشد.

وی تصریح کرد: ساده‌اندیشانه است که بگوئیم جهان سلطه برای انتخابات آینده ما کار نکرده‌است؛ جهان سلطه برای هر روز ما برنامه دارد و هر روز شکست می‌خورد.

امام جمعه بوشهر اذعان داشت: نظام ما یک نظام ولایی و ولایت‌مدار است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جهان سلطه نمی‌تواند این القائات ذهنی را در جامعه ما پیاده کند.

وی خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری خورشید فروزانی برای افشای توطئه‌های جهان سلطه و افتخاری برای جهان اسلام است.

آیت‌الله صفایی بوشهری در پایان با اشاره به نقش بسیار مهم نخبگان در مقابله با تهاجم نرم و جهان سلطه، اظهار داشت: نخبگان افسران جنگ نرم هستند و باید با حضور در همه فرصت‌های ممکن، هم در مقابل جهان سلطه بایستند و هم فضای جامعه را برای حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح آماده کنند.

کد خبر 2068849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha