۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

تعقیب و "گریز" اتان هاوک و سلنا گومز بر پرده سینما

تعقیب و "گریز" اتان هاوک و سلنا گومز بر پرده سینما

فیلم پر از تعقیب "گریز" به کارگردانی کورتنی سولومون و یارون لیوای و بازی سلنا گومز و اتان هاوک به زودی در سینماهای جهان اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سلنا گومز که در فیلم‌های متنوعی بازی کرده است از برنامه‌های دیسنی گرفته تا فیلم‌های اکشن پرخطر، حال در فیلم "گریز" به عنوان بازیگری جسور در کنار بازیگر باتجربه فیلم‌های اکشن یعنی اتان هاوک ظاهر شده است.

در فیلم "گریز" هاوک نقش یک راننده شناخته‌شده به نام برنت را بازی می‌کند که همسرش با بازی ربکا بودیگ را یک مرد دزدیده است. این مرد فقط از طریق رادیوی ماشین برنت با او در ارتباط است و او را تهدید می کند که اگر به دستوراتش که رانندگی کردن است توجه نکند همسرش را می‌کشد.

در این مسیر برنت به شخصیتی که گومز نقش او را ایفا می کند، برمی خورد. مرد به او دستور می دهد که دختر را بکشد و به راهش ادامه بدهد اما وقتی او این کار را نمی کند، مرد به او پیشنهاد می‌دهد که اگر می خواهد همسرش را دوباره ببیند، با دختر همکاری کند.

به این صورت مجموعه ای از تعقیب و گریزهای ماشینی و تصادف های بزرگ، انفجارهای مهیب، صحنه های احساساتی و شجاعت های عجیب از سوی گومز به وقوع می پیوندند.

فیلم "گریز" توسط کورتنی سولومون و یارون لیوای کارگردانی شده و بازیگران دیگری همچون جان وویت و پال فریمن هم در آن نقش‌آفرینی می کنند.

سلنا گومز که متولد 1992 است، برای بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری انیمیشن "هورتون" و بازی در فیلم "یک داستان دیگر از سیندرلا" به شهرت رسید. اتان هاوک نیز اخیرا در فیلم دلهره آور "پاکسازی" ایفای نقش کرد.

فیلم "گریز" روز 30 آگوست به پرده های سینما می رسد.

 

کد خبر 2071847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha