۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

ابوترابی:

 شورای نگهبان لایحه بودجه 92 را تایید کرد

 شورای نگهبان لایحه بودجه 92 را تایید کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان مصوبات دیروز لایحه بودجه 92 مجلس شورای اسلامی را تایید نموده و نسبت به آن ها اشکالی را مطرح نکرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در پایان جلسه روز دو شنبه در میانه جلسه غیرعلنی حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس برای چند دقیقه جلسه را علنی اعلام کرد و گفت: مجلس ضمن استماع گزارش اعضای شورای نظارت بر انتخابات شوراها شهر و روستا آماده دریافت نظر شورای نگهبان در خصوص مصوبات دیروز لایحه بودجه بود.

نماینده تهران ادامه داد: نمایندگان در جلسه دیروز ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه را با تصویب نظرات کمیسیون تلفیق بوجه برطرف کردند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نیز مصوبات دیروز را تایید نموده و نسبت به آنها اشکالی را مطلح نکرد.

ابوترابی فرد تصریح کرد: جلسه علنی امروز پایان یافته اما متعاقبا جلسه غیرعلنی را ادامه می دهیم.

ابوترابی با تشکر از نمایندگان عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان ها گفت: با توجه به اینکه همکاران ما به عنوان هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان ها فعالیت دارند ضمن تشکر از آنان در جلسه غیرعلنی دغدغه های آنان را مورد بحث قرار دادیم.

وی ادامه داد: این همکاران در روز های پیش رو در شهرستان ها حضور خواهند یافت به همین دلیل ما جلسه علنی را امروز برگزار کردیم تا فرصتی فراهم شود برای حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه جهت نظارت بر انتخابات شوراها.

کد خبر 2072918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha