۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

عزتی:

فضای انتخابات با رفتن عارف شفاف تر شد

فضای انتخابات با رفتن عارف شفاف تر شد

ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده سابق مردم ایلام در مجلس با ا علام اینکه پیش بینی می شود اکثریت مردم در روز جمعه پای صندوق های رای بیایند، گفت: با انصراف عارف هم اکنون فضای انتخابات شفاف تر شده است.

علی عزتی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن استقبال از اعلام انصراف رسمی عارف گفت: با انصراف عارف هم اکنون فضای انتخابات شفاف تر شده و پیش بینی می شود اکثریت مردم در روز جمعه به پای صندوق های رای بیایند.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم گفت: اکنون به وجود آمدن شور انتخاباتی بدون شک به نفع نظام است و تمایل مردمی که از اختلافات و دعواهای سیاسی خسته شده اند بیشتر به سوی دکتر روحانی است.

وی افزود: بهبود معیشت مردم از طریق تولید ثروت ملی و توزیع عادلانه ثروت ملی و همچنین اجرای درست قانون از انتظارات مردم از رئیس جمهور جدید است.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم ادامه داد: همه گروه ها و احزاب سیاسی باید در انتخابات مشارکت کنند.

علی عزتی تصریح کرد: روحانی فردی معتدل بوده و هیچگاه در عرصه های مختلف سیاسی دچار افراط و تفریط نشد  و از ابتدای انقلاب تاکنون هر ماموریتی به وی واگذار شده به خوبی از عهده آن برآمده است.

عزتی ضمن تاکید بر مشارکت همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدوارم همه مردم و به خصوص جوانان ایران اسلامی در روز جمعه به پای صندوق های رای بیایند.

کد خبر 2073895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha