۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

علی آبادی به مهر خبر داد:

117 شعبه عهده دار اخذ رأي مردم شريف دامغان است

117 شعبه عهده دار اخذ رأي مردم شريف دامغان است

دامغان - خبرگزاري مهر: فرماندار حوزه انتخابيه شهرستان دامغان گفت: 117 شعبه وظیفه اخذ رأي از مردم شريف و ولايتمدار این شهرستان را بر عهده دارند.

مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مردم شريف و ولايتمدار دامغان از ابتداي صبح امروز حماسه سياسي 24 خرداد را آغاز کردند، گفت: این مردم با حضور خودجوش خود و در ساعات اوليه در شعبات أخذ رأي حضور يافته و در اين حماسه سياسي مشاركت كردند.

وی با اشاره به اینکه كار اخذ رأي از مردم شريف و ولايتمدار شهرستان دامغان در 117 شعبه اخذ رأي انجام مي گيرد، افزود: براي جمع آوري و اخذ رأي مردم شريف دامغان از دو هزار و 500 نيروي انساني به كار گيري شد.

علی آبادی اضافه كرد: اختصاص شش حوزه اخذ رأي ويژه بانوان از مهمترين ويژگي هاي انتخابات روز 24 خرداد براي مردم شريف دامغان به حساب مي آيد.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و يازدهمين دوره رياست جمهوري تصريح كرد: از اين تعداد شعبات اخذ رأي ويژه بانوان پنج شعبه در شهر دامغان و يك شعبه در شهر اميريه استقرار دارد.

علی آبادی يادآور شد: در تمامي 117 شعبه اخذ رأي كاربران اينترنتي مستقر هستند.

وي خاطر نشان ساخت: تمامي مقدمات براي برگزاري يك انتخابات در كمال آرامش و امنيت در شهرستان دامغان فراهم است و اين راستا هيچگونه مشكلي وجود ندارد.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و يازدهمين دوره رياست جمهوري در خاتمه گفت: اميدواريم روند برگزاري انتخابات در شهرستان دامغان به خوبي طي شود و مردم با حضور باشكوه خود در اين حماسه عظيم سياسي نقش آفرين باشند.
 

کد خبر 2076181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha