۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۰

نتیجه نهایی انتخابات میان دوره ای دماوند؛

"حمیدرضا مشهدی عباسی" نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی شد

"حمیدرضا مشهدی عباسی" نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی شد

دماوند – خبرگزاری مهر: حمیدرضا مشهدی عباسی به عنوان نماینده مردم دماوند و فیروزکوه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش مهر، حماسه آفرینان شهرستانهای دماوند و فیروزکوه روز جمعه حماسه سیاسی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب را خلق کردند.

اهالی ولایتمدار دماوند و فیروزکوه با حضوری پر شور در پای صندوق رأی صفوف منسجم خود را برای انتخاب رئیس جمهوری جدید، نمانده مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا شکل دادند.

این تجلی حضور توانست شادی را در جامعه جاری و تبلیغات سوء توسط ابزارهای تبلیغاتی استکبار را در دو خفه کند.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل ابطال همه آرای صندوقهای رأی نماینده ای راهی بهارستان نکرد و وظیفه در ماه های اخیر بر عهده یکی از نمایندگان تهران بود.

فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: 16 نامزد برای حضور در عرصه انتخابات میان‏ دوره ‏ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه تأیید صلاحیت شده بودند.

سعید افشار نادری ادامه داد: در این انتخابات پر شور،حمید مشهدی عباسی با کسب 21 هزار و 635  میزان رأی از مجموع 57 هزار و 504  آرای مأخوذه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی ادامه داد: همچنین "غلام عباس کیانی" دیگر نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی شهرستانهای دماوند و فیروزکوه نیز با کسب 20 هزار و 407 رأی از راه یابی به این عرصه باز ماند.

شهرستان فيروزكوه در منتهی اليه شمال شرق استان تهران و در طول و عرض جغرافيايی 52:46 و 35:28 واقع است.

اين شهرستان از شمال و شرق به استان مازندران، از جنوب و جنوب شرقی به استان سمنان و از غرب به شهرستان دماوند محدود می شود و بر اساس اطلاعات سرشماری سال 1385 جمعيت این شهرستان 39 هزار و 284 نفر بوده است كه 15 هزار و 124 نفر ساكن مناطق روستايي و 24 هزار و160 نفر دیگر ساكن مناطق شهری بوده اند.

شهرستان دماوند نیز با مساحتی حدود ۱۸۸ هزار هکتار در محدوده شهرستانهای فیروزکوه، آمل، ورامین، گرمسار و تهران قرار دارد که متوسط ارتفاع آن از سطح دریا حدود دو هزار متر است و بر طبق نتایج سرشماری سال ۱۳۸۵مرکز ملی آمار ایران تعداد 27 هزار و 418 خانوار شامل 96 هزار و 860 نفر در این شهرستان سکونت دارند.

کد خبر 2078191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha