۱ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

امیر قلعه‌نویی:

دغدغه اصلی ما مشکلات مالی است/ نکونام خودش باید برای ماندن تصمیم بگیرد

دغدغه اصلی ما مشکلات مالی است/ نکونام خودش باید برای ماندن تصمیم بگیرد

امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه مشکل اصلی استقلال مشکل مالی است گفت: استقلال در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه پای به میدان گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در این باشگاه با بیان این مطلب افزود: قبل از هر صحبتی صعود تیم ملی کشورمان را به جام جهانی تبریک می‌گویم و خوشحال هستم که اسکلت تیم ملی را خانواده استقلال تشکیل دادند.

وی در خصوص اینکه استقلال دیرتر از همه تمرینات خود را شروع کرده است گفت: به نظر من این مشکل نیست و یک حسن است چرا که بازیکنان ما تا چند روز پیش درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند.

وی همچنین در خصوص بازیکنان تیم ملی گفت: خوشبختانه  آنها نیز در شرایط خوب بدنی هستند و مطمئنا با اضافه شدن آنها به تمرینات استقلال شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

سرمربی استقلال تهران در خصوص رضایت وی در جذب بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان خوبی را جذب کردیم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند و با این بازیکنان تلاش خواهیم کرد تا در فصل جدید شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: حسن استقلال در این است که همدلی بسیاری بین مدیریت و بازیکنان وجود دارد و همین مساله می‌تواند باعث این شود که استقلال بر مشکلاتش فائق آید.

سرمربی استقلال تهران در خصوص شروع لیگ برتر امسال نیز گفت: خوشبختانه لیک امسال 12 روز دیرتری شروع خواهد شد و این می‌تواند یک نتیجه مثبت برای ما داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی در خصوص ماندن یا رفتن جواد نکونام نیز گفت: جواد باید خودش تصمیم بگیرد استقلال هر بازیکنی که لازم باشد با او قرارداد خواهد بست و باید ببینم تا پایان نقل و انتقالات چه پیش خواهد آمد.

سرمربی تیم استقلال در پایان مهمترین دغدغه تیم استقلال را مشکلات مالی دانست و افزود: باید بپذیریم که استقلال مشکلات مالی دارد و من امیدوار هستم هر چه زودتر و با همکاری هیات مدیره بتوانیم بر این مشکل فائق آییم.

 

کد خبر 2082079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha