۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

جلال زاده:

مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه سطح خدمات به بیماران را ارتقا دهند

مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه سطح خدمات به بیماران را ارتقا دهند

ارومیه – خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان و مدیران بیمارستان امام خمینی (ره)) ارومیه باید در جهت بهبود وضعیت موجود و ارتقای سطح خدمات به بیماران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال زاده بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اظهارداشت: رسیدگی و ارائه خدمات بهینه به بیماران و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات درمانی آنان باید در اولویت کار مدیران، مسئولان و پزشکان بیمارستان قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه، روند پذیرش، رسیدگی و ارائه خدمات به مراجعین و بیماران این بیمارستان را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

جلال زاده با حضور در بخش های مختلف این بیمارستان شامل درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی، بخش رادیولوژِی و سونوگرافی درمانگاه، بخش خون و انکولوژی، بخش گوش، حلق و بینی، بخش چشم پزشکی، مرکز سنگ شکنی برون اندامی، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی، بخش ارتوپدی و بخش جراحی عمومی ضمن گفتگو با مسئولان بخش ها از بیماران نیز عیادت و دلجویی کرد.

جلال زاده در این بازدید با تعدادی از مراجعه کنندگان، بیماران و همراه آنان در خصوص نحوه رسیدگی به مشکل آنان در این بیمارستان گفتگو و تذکرات لازم را برای تسهیل در روند رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

مشکل تامین دارو، نحوه استفاده از بیمه های درمانی و کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی از جمله مباحث مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان به بیمارستان امام خمینی (ره) بود.

دکتر مسعودی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در این بازدید، گزارشی را در خصوص فعالیت ها و اقدامات این بیمارستان ارائه کرد.

کد خبر 2082750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha