۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

جامعه روحانیت امروز درباره دیدار با روحانی تصمیم می گیرد / تاکید بر ارتباط روحانی و جامعه روحانیت 

جامعه روحانیت امروز درباره دیدار با روحانی تصمیم می گیرد / تاکید بر ارتباط روحانی و جامعه روحانیت 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز رئیس جمهور منتخب را عضو شورای مرکزی و از موسسان این نهاد سیاسی خواند و گفت: در جلسه امروز جامعه روحانیت مبارز در مورد دیدار با حسن روحانی تصمیم گیری خواهد شد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز عصر جامعه روحانیت مبارز گفت: در جلسه امروز در مورد دیدار این تشکل سیاسی با رئیس جمهور منتخب تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور را از اولویت های دولت آینده نام برد و گفت: دولت آینده باید در این دو زمنیه کوشا باشد و معیشت مردم را بهبود بخشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به شعار دولت آینده گفت: با توجه به شعار عقلانیت و اعتدالی که آقای روحانی در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی خود مطرح کرده بودند از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود که از افرادی در دولت خود استفاده نکند که با جهت گیری های خاص و با افراط یا تفریط موجب انحراف در شعارها وعده ها و اهداف دولت شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: دولت آینده باید از افرادی که تجربه لازم را در امور مدیریتی و رفع مشکلات کشور و مردم دارند برای تحقق برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود بهره گیرد و با پرهیز ار بکارگیری افراد تندرو زمینه رفع مشکلات کشور را هموار سازد.

وی رئیس جمهور منتخب را از موسسان و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نامید و گفت: همانطور که آیت الله مهدوی کنی نیز در پیام تبریک خود عنوان کردند آقای روحانی از یاران قدیمی امام و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند.

کد خبر 2083489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha