۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

سردار احمدی مقدم:

ماهیت و نوع نظام اسلامی ایران امنیت آفرین است

ماهیت و نوع نظام اسلامی ایران امنیت آفرین است

فرمانده نیروی انـتظامی کشور گفت: نوع نظام اسلامی ایران امنیت آفرین است و با تلاش شبانه روزی ماموران ناجا آبادانی، عمران و رفاه جامعه در سایه امنیت پایدار روند رو به رشدی دارد .

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید ناجا در استان قزوین گفت: امنیت از دستاوردهای ظهور است که قرآن نیز به آن اشاره دارد و پیشرفت، آبادانی و رفاه مردم یک کشور مرهون تامین امنیت پایدار است.

وی افزود: هر چند در طبقه بندی علمی شاید نیازهای زیستی هم در اولویت قرار گیرد اما اگر امنیت نباشد این نیازها نیز محقق نمی شود که با نگاهی به وضعیت کشورهای منطقه می توان جایگاه ارزشمند این موضوع را بخوبی دریافت که نا امنی چه به روز مردم این کشورها آورده است.

فرمانده ناجا اظهارداشت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین تامین امنیت را در همه شرایط بر عهده دارد و علیرغم همه تهدیدهایی که از سوی کشورهای پیرامونی که کانون ناامنی هستند بر کشور ما تحمیل می شود اما بالاترین سطح امنیت منطقه و جهان را داریم که باید قدردان آن باشیم.

                                                                   

احمدی مقدم یادآورشد: امروز در اکثر کشورها مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و روسیه که با پدیده های مختلفی چون مواد مخدر، قتل و جنایت روبرو هستند مطالبات جامعه امنیت عمومی است اما آنچه در ایران مطرح می شود تنها ابعاد فرهنگی و اجتماعی موضوع است.

نوع نظام اسلامی امنیت آفرین است

فرمانده ناجا تصریح کرد: نوع نظام اسلامی کشورمان امنیت آفرین است و هنگامی که در فتنه سال 88 یک مشکل کوچک بروز کرد و مشکلاتی در جغرافیایی کوچک ایجاد شد چقدر متضرر شدیم اما این مشکلات در بسیاری از کشورها مستمر است و مسئولانشان را دچار آسیب می کند.

احمدی مقدم بیان کرد: در ایران اسلامی مردم حاکمیت را از آن خود می دانند و اگر انتقادی دارند چون منزوی نیستند احساس می کنند باید مطرح شود و با آزادی کامل آن را بیان می کنند که این شرایط رضایت بخش است.

وی افزود: در حالی که حضور مردم کشورهای مختلف در انتخابات حدود 40 تا 50 درصد است در ایران اسلامی همواره شاهد مشارکت بالای 70 درصدی هستیم و مردم می دانند نقش آنها مهم و تاثیرگذار است.

روحانیت در صدر مرجعیت فکری مردم

فرمانده ناجا تصریح کرد: در انتخابات امسال علیرغم تخریب گسترده دشمنان و رسانه های وابسته بعد از دو دهه خوشبختانه روحانیت و مراجع عظام در صدر مرجعیت فکری مردم قرار گرفتند که این رویداد بیانگر گرایش مردم به روحانیت است.

                                                                      

وی افزود: در نظرسنجی ها مشخص شد که 89 درصد مردم برنامه های انتخاباتی نامزدها را از رسانه ملی مشاهده کردند و به رسانه های غربی اعتمادی نکردند و امروز نیز 85 درصد مردم در پیگیری مطالبات خود مصمم هستند که بیانگر انسجام داخلی است.

احمدی مقدم یادآورشد: ولایت فقیه نعمتی است که موجب استحکام و انسجام و وحدت ملی شده لذا همه باید با تبیعت از ولایت به روند توسعه کشور کمک کنیم.

وی از خلق حماسه سیاسی توسط مردم کشورمان قدردانی کرد و افزود: این حرکت ارزشمند دشمن را مایوس و ناامید کرده که جا دارد از رسانه ها، دستگاه قضایی و مردم تشکر و قدردانی شود.

                                                                     

در انتخابات خون از دماغ کسی نیامد

این مسئول گفت: انتخابات اخیر که با شادمانی گسترده مردم روبرو شد یکی از امن ترین انتخابات بود که جشنهای پیروزی تیم ملی و مشارکت مردم در انتخابات هم بدون پیامدهای ناگوار برگزار شد.

وی افزود: در انتخابات هیچ حادثه امنیتی ایجاد نشد و خون از دماغ کسی نیامد که این موضوع بیانگر شعور و آگاهی سیاسی مردم و حضور نیروهای انتظامی در صحنه بود.

سردار جعفری نسب موفق عمل کرد

فرمانده ناجا از تلاش چهارساله سردار جعفری نسب فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قزوین تقدیر کرد و افزود: حضور این فرمانده موفق موجب شد شاهد یک جهش در اقدامات ناجا در استان باشیم و الحق ایشان خدمات موثری از خود بر جای گذاشتند که توانمندی این فرمانده را در جای دیگر استفاده خواهیم کرد.

                                                                

وی از میر حیدری فرمانده جدید نیز به عنوان نیرویی متعهد و رزمنده یاد کرد و گفت: تجربه حضور در جبهه های جنگ، معاونت استان اصفهان و جانشینی ناجا در استان قم زمینه انجام ماموریت موفق وی در این استان را دو چندان می کند.

در این مراسم ضمن اهداء لوح و هدایایی به پاس قدردانی از خدمات چهار ساله سردار مسعود جعفری نسب، حکم انتصاب سرهنگ محمدرضا میر حیدری فرمانده جدید ناجا در استان قزوین نیز اهداء شد.

کد خبر 2084557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha