۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

اولین شعبه بانک گردشگری در قزوین افتتاح شد

اولین شعبه بانک گردشگری در قزوین افتتاح شد

قزوین- خبرگزاری مهر: اولین شعبه بانک گردشگری طی مراسمی در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین شعبه بانک گردشگری ظهر چهارشنبه با حضور محمدصادق طاهری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری در قزوین افتتاح شد.

محمد صادق طاهری در مراسم افتتاح این شعبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در روزهای آینده شعبه های جدید بانک گردشگری در استانهای کرمانشاه و اردبیل افتتاح خواهد شد.

طاهری بیان کرد: بانک گردشگری با انگیزه توسعه فعالیت‌های خود در بخش تولیدی، اقدام به توسعه شرکت فولاد صنعت بناب کرد تا بنا به تاکید مقام معظم رهبری بتواند در رونق اقتصادی و اشتغال در کشور تاثیرگذار باشد.

   

وی از افزایش سرمایه های بانک گردشگری در سال گذشته هم خبر داد و تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری بانک گردشگری در سال 91 از دو هزار میلیارد ریال به چهار هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این روند به افزایش خدمات مالی این بانک کمک موثری خواهد کرد.

به گفته طاهری، این بانک که مجمع عمومی خود را در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور حدود 80 درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار کرد، در پایان آذرماه سال 91 توانست شاخص میزان سرمایه گذاری خود را 925 میلیارد ریال افزایش دهد که 8.9 درصد از کل سرمایه گذاری‌ها متعلق به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس است.

وی همچنین اظهارداشت: به دنبال تصويب هيئت مديره، نرخ حق‌الوكاله سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري بانک گردشگري براي سال جاري 2.5 درصد اعلام شده است.

ارائه گردش کارت توسط بانک گردشگری

طاهری، توزیع کارت گردشگری را از دیگر خدمات رفاهی بانک گردشگری دانست و ادامه داد: با ارائه "گردش کارت" به عنوان یکی دیگر از خدمات رفاهی بانک گردشگری برای هر متقاضی تا سقف 40 میلیون ریال هزینه سفر، خرید و تفریح در این کارت شارژ خواهد شد و دارندگان آن می توانند با ارائه این کارت از تخفیف هتلها و آزانس های تحت پوشش بانک و یا طرف قرارداد برخوردار شوند.

وی در پایان اظهارداشت: بانک گردشگری با شعار فراتر از مرزها، خدمات و محصولات بانكي و مالي غيربانكي را با مجوز بانک مركزي جمهوري اسلامي ايران ارائه مي کند و با قابلیت های متنوعی که دارد و برنامه ریزی های مدون پیش بینی شده قادر است در خلق حماسه اقتصادی در سال جاری نقش موثری ایفا کند که امیدواریم این امر مهم با همکاری و همراهی مردم و مسئولان محقق شود.

کد خبر 2084650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha