۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

تساوی در دیدار برگشت پلی آف؛

پاس همدان از رسیدن به لیگ برتر ناکام ماند/ ذوب‌آهن شانزدهمین تیم لیگ سیزدهم

پاس همدان از رسیدن به لیگ برتر ناکام ماند/ ذوب‌آهن شانزدهمین تیم لیگ سیزدهم

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف لیگ برتر برابر پاس همدان، به عنوان شانزدهمین تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان در دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی پربرخورد که به میزبانی پاس برگزار شد، ابتدا وحید علی‌آبادی در دقیقه چهارم دیدار از روی نقطه پنالتی برای پاس گلزنی کرد، هرچند پنالتی اول این بازیکن که وارد دروازه ذوب‌آهن شده بود، توسط داور مردود اعلام شد اما این بازیکن ضربه دوم را هم به گل تبدیل کرد. در ادامه بازی مهدی رجب‌زاده در دقیقه 30 و از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

سعید مظفری‌زاده به هنگام اعلام ضربه پنالتی تیم ذوب‌آهن اصفهان، به مسعود غلامعلی‌زاد دروازه‌بان تیم پاس کارت قرمز نشان داد. لحظاتی بعد محسن بیاتی‌نیا نیز با توصیه کمک داور بازی به مظفری‌زاده با کارت قرمز مواجه شد تا دو تیم در پایان نیمه اول با 10 نفر به رختکن بروند.

این بازی فیزیکی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و درحالیکه دو تیم خصوصا پاس حملات را روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما گلی از دروازه‌های دو تیم عبور نکرد تا در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

با این نتیجه تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف تیم فوتبال پاس همدان را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد تا به عنوان تیم شانزدهم در رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند.

سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از روز دوم مردادماه آغاز می‌شود. پیش از تیم ذوب‌آهن اصفهان، تیم‌های گسترش فولادتبریز و استقلال اهواز به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های دوگانه لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بودند و تیم‌های پیکان تهران، آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان و گهر دورود هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند.

کد خبر 2084809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha