۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

برای امضای قرارداد با ایران

معاون وزیر ورزش عمان شنبه به اصفهان می‌آید/ اردوی عمانی‌ها در اصفهان

معاون وزیر ورزش عمان شنبه به اصفهان می‌آید/ اردوی عمانی‌ها در اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر:‌ معاون وزیر ورزش کشور عمان شنبه هفته جاری برای عقد چند تفاهم‌نامه و امضای قرارداد به ایران سفر می‌کند.

محمد سقایی، کارشناس امور بین‌المللی شرکت پیام صنعت فولاد سپاهان و مسئول برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشور عمارات در ایران در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون حضور معاون وزیر ورزش کشور عمان در ایران اظهار داشت:‌ این مقام مسئول قرار است شنبه برای مذاکره با مسئولان ایرانی و عقد چند قرارداد و همچنین بازدید از روند تمرینی تیم‌های ملی کشورش در اصفهان، به این شهر سفر کند.

وی افزود: پیش از این تیم‌های ملی نوجوانان زیر 16 سال عمان با حمایت‌های مالی این شرکت به ایران سفر کرده‌اند و هم‌اکنون در شهر اصفهان مشغول تمرین هستند. این تیم‌ها که در 5 رشته والیبال، هندبال، هاکی، دوومیدانی و شنا هستند، در هتل عالی‌قاپوی اصفهان مستقر هستند و در سالن‌های ورزشی این شهر به تمرین می‌پردازند.

مسئول برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشور عمارات در ایران بیان داشت: برگزاری دیدارهای مختلف با تیم‌های منتخب استان و برگزاری مسابقه با آنها از دیگر برنامه‌های این اردوی که از پنجشنبه گذشته آغاز شده و تا یکشنبه آینده ادامه دارد، به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در سفر روز شنبه معاون وزیر ورزش عمان به اصفهان، قرار است او دیداری با مدیران عامل باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد ماهان داشته باشد و در صورت امکان با آنها نیز قراردادهایی امضا کند. همچنین دیدار با مدیران ورزش و جوانان استان اصفهان و امضای قرارداد با آنها نیز از دیگر برنامه‌های او به شمار می‌رود.

سقایی اضافه کرد: در تلاش هستیم که با امضای قرارداد و افزایش روابط با آنها، زمینه استفاده رایگان تیم‌های ایرانی از امکانات کشور عمان را فراهم کنیم.

کد خبر 2088515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha