۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰

مدیر برنامه ساموئل اعلام کرد؛

ساموئل بعد از دریافت مطالباتش با فتح‌الله‌زاده مذاکره می‌کند

ساموئل بعد از دریافت مطالباتش با فتح‌الله‌زاده مذاکره می‌کند

مدیر برنامه‌های هافبک ترینیداد و توباگویی تیم استقلال اعلام کرد ساموئل بازیکنی حرفه‌ای است و تا مطالباتش را دریافت نکند، قرارداد جدیدی را با استقلال امضا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد میرزایی مدیر برنامه‌های جی‌لوید ساموئل پس از خروج از دفتر علی فتح‌الله‌زاده در خیابان لارستان در جمع خبرنگاران گفت: هنوز نتوانستیم به توافقات نهایی دست پیدا کنیم. مشکل اصلی ما طلب فصل پیش ساموئل از استقلال است.

وی ادامه داد: صحبت‌های ما تنها مربوط به فصل گذشته بود و ما هنوز در خصوص ادامه حضور ساموئل در استقلال با مدیرعامل این باشگاه مذاکره‌ای نکرده‌ایم. باشگاه استقلال موظف است طلب فصل پیش این بازیکن را بازیکن پرداخت کند تا برای فصل آینده با مدیرعامل استقلال وارد مذاکره شویم.

مدیر برنامه‌های جی‌لوید ساموئل همچنین افزود: ساموئل بازیکنی حرفه‌ای است و تا مطالباتش را دریافت نکند، قرارداد جدیدی را با استقلال امضا نخواهد کرد. با توجه به اینکه نتوانستیم به توافق نهایی دست یابیم، قرار شد دوباره نشست دیگری را با فتح‌الله‌زاده طی روزهای آینده داشته باشیم.

میرزایی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود زمان عقد قرارداد با بازیکنان خارجی تنها تا 15 تیرماه است و آیا ساموئل می‌تواند بعد از آن تاریخ با استقلال قراردادی امضا کند، گفت: با توجه به اینکه ساموئل فصل گذشته بازیکن استقلال بوده است، از نظر تمدید قرارداد برای فصل آینده مشکلی نخواهد داشت.

کد خبر 2088552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha