۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۹

حسین پور خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان

برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان

دشتستان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان گفت: نمایشگاه فرش و دیگر صنایع دستباف محلی در کاروانسرای مشیر برازجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین‌پور عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دشتستان با اشاره به ثبت بیش از 170 اثر تاریخی و گردشگری در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: باید تلاش بیشتری برای ساماندهی و حفاظت از این اماکن صورت بگیرد.

وی با تقدیر از همکاری خوب و مناسب مسئولان دشتستان در راستای ساماندهی آثار تاریخی خاطرنشان ساخت: معرفی آثار تاریخی به مردم کشور و جهان نقش موثری در افزایش گردشگران دارد و باید برای معرفی این آثار بیش از گذشته تلاش و همت کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان افزود: برای جذب گردشگران به شهرستان دشتستان نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است و توجه به زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان ضرورت دارد.

حسین‌پور با بیان برنامه‌های کاری این حوزه در سال جاری از افتتاح موزه آثار تاریخی و باستانی در کاروانسرای مشیر دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم پس از تجهیز این کاروانسرا به امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری محقق می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان تصریح کرد: همچنین به زودی نمایشگاه فرش و دیگر صنایع دستباف محلی در این کاروانسرا با همکاری اداره زندان و میراث فرهنگی و بهزیستی و کمیته امداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 2088903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha