۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

هرمزگان صاحب پیست سوارکاری می شود/خریداری 50 راس اسب مسابقه ای

هرمزگان صاحب پیست سوارکاری می شود/خریداری 50 راس اسب مسابقه ای

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس جدید هیئت تازه تاسیس اسب سواری در هرمزگان گفت: تا پایان سال اولین پیست سوارکاری هرمزگان در شهرستان بندرعباس

امیر سرتیپ فرهاد گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: پس از آغاز فعالیت هیئت اسب سواری در استان دفتر این هیئت در مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس با حمایت اداره کل ورزش و جوانان تجهیز و راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: 150 میلیون تومان اعتبار جهت احداث اسطبل نگهداری اسب مصوب شد و تا کنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این مجموعه برای نگهداری 50 راس اسب مخصوص مسابقه طراحی شده است.

امیر سرپیپ گودرزی اظهارداشت: پیست مانج (سوارکاری) در پایگاه نهم شکاری بندرعباس زیر مجموعه باشگاه عقاب در حال احداث است.

رئیس هیئت اسب سواری هرمزگان در مورد هیئت های شهرستانی فعال بیان داشت: تا کنون هیئت اسب سوای در شهرستانهای بندرلنگه و میناب فعال شده است و همچنین پیست اسب دوانی این شهرستان آماده بهره برداری است.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی در مورد ثبت نام از علاقه مندان در رشته اسب سواری از طریق سایت هیئت، مراجعه حضوری به دفتر هیئت در ورزشگاه خلیج فارس، سامانه پیامکی و مطبوعات استان انجام خواهد شد. تا کنون هشت نفر از بانوان و هفت نفر از آقایان برای آموزش اسب سواری در استان نام نویسی کرده اند.

وی هزینه ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش اسب سواری را 200 هزار تومان برای 12 جلسه عنوان کرد و افزود: این هزینه در تهران 480 هزار تومان برای 10 جلسه یک ساعت است در حالی که در بندرعباس این رقم 200 هزار تومان و علاقه مندان حتی می توانند به صورت اقساط هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

همچنین در ادامه حسین روحی نائب رئیس هیئت سوارکاری استان هم در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: عملیات احداث اسطبل نگهداری اسب 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا چهار ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط آب و هوای استان هرمزگان افزود: برای نگهداری مناسب اسب ها، اسطبل ها به کولرهای اسپیلیت و آب خنک مجهز شده است. همچنین برای نگهداری بهتر داروخانه و پزشک مخصوص مشخص شده است.

روحی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم پس از آماده شدن پیست اس دوانی استان مسابقات قهرمانی کشور را میزبانی کنیم.

 

 

کد خبر 2103559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      0 0
      به امید خدا که همچین کاری انجام بشه ....