۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

شکیبافر:

پارسال 79  هزار آزمایش کلرسنجی آب در گلستان انجام شد

پارسال 79  هزار آزمایش کلرسنجی آب در گلستان انجام شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته با همت و تلاش مجموعه همکاران کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت 79 هزار و 683 مورد تست کلرسنجی آب در سطح شهرهای استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبافر ظهر سه شنبه در جمع مدیران آبفا استان افزود: طی این مدت 6 هزار و 789 مورد نمونه برداری میکروبی و سه هزار و 400مورد آزمون HPC از شبکه و مخازن صورت گرفت که همه نمونه ها فاقد آلودگی بوده است.
 
وی تصریح کرد : همچنین میزان کدورت سنجی از شبکه توزیع استان گلستان نیز 55 هزار و 664 نمونه بوده است که شامل کدورت سنجی از شبکه ها و منابع تامین و تصفیه خانه بوده است، همچنین 506 مورد نمونه برداری آنالیز شیمیایی از شبکه ، مخازن و منابع انجام شده است.
 
معاون بهره برداری شرکت تعداد آزمایشگاه های فعال میکروبی ، شیمیایی و بیولوژیک و فاضلاب جهت کنترل آزمایشات آب و فاضلاب در سطح 7 شهر استان را 22 بخش بیان کرد و یادآور شد: تمامی این آزمایشات و نمونه برداری های صورت گرفته برای اطمینان از بهداشت آب انجام شده است.
 
وی بازدید دوره ای از مخازن و ایستگاه های کلرزنی استان ، ساخت محلول (DPD) به میزان 10 لیتر با صرفه جویی معادل 10 میلیون ریال ، تهیه پر کلرین و گاز کلر به میزان 106 تن و 201 تن نمک طعام  برای گندزدایی آب شرب های استان از دیگر اقدامات انجام گرفته در واحد کنترل کیفی شرکت بیان کرد.
کد خبر 2111372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha