۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

در استان کرمانشاه صورت گرفت؛

تشییع پیکر دو شهید مرزبانی/ پژاک باز هم قربانی گرفت

تشییع پیکر دو شهید مرزبانی/ پژاک باز هم قربانی گرفت

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: پیکر دو شهید مرزبانی استان کرمانشاه که توسط نیروهای منافق پژاک به شهادت رسیده بودند تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه پیکر دو تن از شهدای هنگ مرزبانی پاوه از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی و در میان نداهای الله اکبر مردم تشییع شد.

در این مراسم، استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، روحانیون و مسئولین ناجای استان فرماندهین مرزبانی، فرماندار پاوه و جمعی دیگر از مسئولین و مردم استان کرمانشاه حضور داشتند.

در حاشیه مراسم تشییع این شهدا فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر  و در خصوص چگونگی شهادت دو تن از نیروهای مرزبانی استان کرمانشاه توسط منافقین موسوم به پژاک گفت: این دو از نیروهای هنگ مرزی پاوه بودند که در حمله تروریستی گروه پژاک به درجه شادت نائل شدند.

سردار کیومرث شیخی افزود: این اتفاق در بامداد روز گذشته و هنگام عبور نیروهای هنگ مرزی پاوه که در حال گذر از حدفاصل خط مرزی بودند اتفاق افتاد که در این مسیر عناصری از گروهک تروریستی و منافق پژاک کمین کرده و با نیروهای مذکور درگیر شدند که منجر به شهادت دو تن از نیروهای هنگ مرزی شد.

شیخی ادامه داد: در درگیری اتفاق افتاده گروهک تروریستی پژاک موفق به فرار شد.

لازم به ذکر است، این دو شهید به نام های سروان فریبرز سهیلی و سرباز وظیفه هادی غلام اعتبار بوده که شهید سروان سهیلی اهل و ساکن کرمانشاه بود و پیکر مطهر وی پس از تشییع در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

همچنین شهید سرباز وظیفه غلام اعتبار از اهالی شهرستان رزن در استان همدان بود که پس از تشییع به خانواده اش تحویل داده شد و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

کد خبر 2113975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha