۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

حدادپور:

منتخبان شورا مطالبات مردم را پاسخگو باشند

منتخبان شورا مطالبات مردم را پاسخگو باشند

کرج - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه هر رایی که به اعضای منتخب شوراها داده شده بیانگر مطالبه ای از سوی مردم است، بر پاسخگویی منتخبان شوراها به مطالبات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور  ظهر دوشنبه در جلسه منتخبان جدید شوراهای شهرهای نظرآباد، تنکمان و طالقان با بیان اینکه نظام برای راه اندازی شوراها سرمایه گذاری کرده است، اظهار داشت: مدیریت عالی استان انتظار دارد منتخبان جدید شوراها مطالبات و خواسته های شهروندان را پاسخگو باشند.

وی گفت: هر رایی که به شما داده شده بیانگر مطالبه ای از سوی مردم است و وظیفه شما پرداختن به نیازها و پاسخگویی به آنها است.

حدادپور پاسخگویی به مطالبات مردم را از اولویتهای اعضای شورا برشمرد و در این ارتباط عملکرد شوراهای دوره های پیش را مطلوب ندانست و تصریح کرد: این انتظار در دوره قبلی شوراها یا کاملا محقق نشد یا رضایت کامل و مطلوب را برآورده نکرد.

وی تاکید کرد: منتخبان شورا باید پاسخ مناسبی به اعتماد مردم و مسئولان نشان دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه گفت: واگذاری امور به خود مردم در نظام جمهوری اسلامی همواره مورد توجه و تاکید بوده و این امر در پارلمانهای ملی و محلی قابل مشاهده است و شایسته است از سوی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا لحاظ شود.

حدادپور برنامه ریزی برای تحقق این هدف را ضروری دانست و از آمادگی این معاونت در ارائه آموزش های مورد نیاز اعضای منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و تاکید کرد: این اقدام به منظور پاسخگویی به مهمترین نیاز شورا در آشنایی با قوانین و مقررات صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تحقق این مهم بستری فراهم می کند تا با ایجاد نظارت کامل میزان انحراف از  معیارهای مورد نظر کاهش یافته و اعضای شوراها را در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم یاری دهد.
 
 

کد خبر 2114182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha