۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۰

کریمی قدوسی مخالف کلیات کابینه:

برخی وزیران پیشنهادی کابینه را در تقابل با ملت قرار می دهند

برخی وزیران پیشنهادی کابینه را در تقابل با ملت قرار می دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به روحانی اظهار داشت: برخی کسانیکه شما به عنوان وزیر معرفی کرده اید، وقت شما را گرفته و کابینه را به سمت تقابل با ملت پیش می برند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به عنوان یکی از مخالفان کلیات برنامه و کابینه دولت یازدهم در نطق خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تنفیذ حکم ریاست جمهوری سه شرط را برای بقای تنفیذ بیان کردند: 1. تعهد در پیمودن صراط مستقیمی که تاکنون در آن قرار داشته اید، 2. دفاع از حقوق ملت و 3. ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبرین.

وی افزود: در سی و چهار سال گذشته مردم بارها ثابت کردند که با کسی عهد اخوت نبسته اند و پشت سر امام(ره) و رهبری حرکت می کنند و اگر مسئول و یا مقامی منحرف شود از او عبور می‌کنند.

کریمی قدوسی اظهار داشت: رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در برابر قرآن و قانون اساسی سوگند یاد کرده اند، هم رئیس جمهور منتخب کل ملت است و هم تک تک نمایندگان به حکم قانون اساسی در برابر کل ملت پاسخگو هستند و ملت هیچگاه این دو جایگاه را با هم یکی نکرده و وظایف هر کدام را مطالبه می کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اگر فردای رای گیری به وزیری رای ندادیم به این معنا نیست که می خواهیم چوب لای چرخ دولت بگذاریم و اگر از شما خواستیم تا وزیر بهتری انتخاب کنید، بخاطر کمک به دولت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: آقای روحانی در اظهاراتش اعلام کرده بود که سیاست و مشی رفتاری ما اعتدال است دولت ما دولت راستگویان است و از افراط و تفریط پرهیز می کنیم البته ما نیز از مواضع انقلابی آقای روحانی در برابر مستکبرین و دفاع از حقوق ملت و شهدای هسته ای، ملت سوریه و فلسطین و همچنین از انتخاب شعار خوب اعتدال دفاع می کنیم.

وی گفت: آقای روحانی در اظهاراتش بیان کرد که مصداق عدالت نزد من شهید بهشتی است و عنوان کردند که ما صد روزه مشکل را حل می کنیم و مردم به این خاطر به وی رای دادند.

کریمی قدوسی با اشاره به مخالفت برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی که به نوعی در فتنه دست داشتند، گفت: دلیل این امر به خاطر خطر فتنه است که انقلاب را به لبه پرتگاه برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه هدف ما از مخالفت با برخی وزرای پیشنهادی جلوگیری از فتنه و به حاشیه رفتن دولت است، گفت: نمی خواهیم در این چهار سال مسائل اصلی فراموش شده و مسائل فرعی، اصلی شود، ما باید به وظیفه خود عمل کنیم تا بتوانیم در آن دنیا پاسخگو باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اهمیت فتنه و خطر آن در بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما با نگاه به این اصول با عده ای مخالفیم که با سکوت خود در فتنه باعث طولانی تر شدن آن شده اند، عده ای با سکوتشان فتنه را یاری نکردند، اما حق را ذلیل کردند.

وی در ادامه نطق خود خاطر نشان کرد: دو تهمت از ابتدای انقلاب تاکنون به نظام زده شده است یکی تهمت جنگ طلبی و خشونت بود که به این بهانه هشت سال به کشور تجاوز شد و در نهایت دشمن فهمید که اشتباه کرده و حرف خود را پس گرفت اما تهمت دوم، تهمت تقلب به نظام بود و کسانیکه واقعه عاشورای 88 را رقم زدند، امروز تی حاضر به برائت از فتنه نیستند.

کریمی قدوسی خطاب به روحانی اظهار داشت: برخی کسانی که شما معرفی کردید وقت شما را می گیرند و کابینه را به سمت تقابل شما و ملت پیش می برند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه محل تولید علم است، اما عده ای در فتنه به سراغ این مراکز آموزشی و آزمایشگاهی رفتند و آن را تخریب کردند و امروز نباید دانشگاه را بدست اهل فتنه سپرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 2114328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha