۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

حسین زاده در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی:

توضیح درباره نامه انتخاباتی سال88 آخوندی/ نرخ مسکن در سالهای اخیر 600 درصد رشد داشته است

توضیح درباره نامه انتخاباتی سال88 آخوندی/ نرخ مسکن در سالهای اخیر 600 درصد رشد داشته است

نماینده نقده و اشنویه با ارایه توضیحاتی درباره برخی سخنان در خصوص نامه انتخاباتی سال 88 که وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی آن را امضا کرده است گفت: امیدوارم بیشتر از این درباره مسائل سیاسی و فتنه بحث نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم حسین زاده در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی اظهار کرد: در هفته جاری مسائل متعددی پیرامون موضوعات سیاسی و بحث فتنه در مجلس و جلسات بررسی وزیران پیشنهادی مطرح شد. که امیدوارم بیشتر از این در این حوزه ها از سوی نمایندگان مجلس بحث نشود.

وی افزود: آقای روحانی خود 16 سال در شورای عالی امنیت ملی بوده است و بیشترین سابقه را در این حوزه دارد لذا بهتر از هر کسی می تواند در خصوص مسائل سیاسی و امنیتی تصمیم بگیرد و حتما هم در انتخاب کابینه این موضوع را مد نظر داشته است.

نماینده نقده و اشنویه با تاکید بر اینکه حضور افرادی امثال آقای آخوندی فرصتی جدید برای کشور است تا با برنامه های نوین شرایط را بهبود ببخشد یاد آور شد: ما 8 سال شاهد مدیریت اصلاح طلبان و 8 سال شاهد مدیریت اصولگرایان در کشور بوده ایم حال که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور در مسیر اعتدال حرکت کرده و از همه طیفها برای پیشبرد امور کشور بهره گرفته است باید آنرا قدر دانسته و از فرصت به وجود آمده بهره ببریم.

وی با بیان اینکه اگر آقای آخوندی رفتارهایی را در سال 88 داشته که خلاف قانون بوده است باید امروز در حصر و زندان بود نه اینکه در پی رای اعتماد مجلس برای رسیدن به وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در خصوص نامه ای که برخی از دوستان آن را مطرح کردند باید اشاره کنم این نامه به شورای نگهبان نوشته شده تا اعضایی را مشخص و موضوع انتخابات 88 را بررسی کنند که این موضوع خلاف قانون است.

حسین زاده با بیان اینکه نرخ رشد مسکن در سالهای اخیر بیش از 600 درصد بوده است یادآور شد مخالف محترم از افزایش نرخ مسکن در زمان مدیریت آقای آخوندی گلایه داشت در حالی که در سالهای اخیر 2 میلیون مسکن مهر ساخته شده و دولت بیش از 600 میلیون دلار در آمد نفتی داشته است. ولی باز هم شاهد افزایش 600 درصدی نرخ مسکن بوده ایم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش 5 هزار میلیارد بدهی داریم و بودجه عمرانی تنها 16 درصد تحقق یافته است لذا باید به دنبال روی کار آمدن وزیری باشیم که مدیریت محور باشد نه اینکه تنها به دنبال ایجاد هزینه و نه هزینه محور باشد. 

کد خبر 2115837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha