۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

گودرزی خبر داد:

پنج بازیکن جدید به نفت آبادان پیوستند

پنج بازیکن جدید به نفت آبادان پیوستند

آبادان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از پیوستن پنج بازیکن به نام های قلی زاده، آل کثیر، افکاری، نیک نظر و آقا محمدی به نفت آبادان خبر داد.

غلامحسین ناصر گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: قلی زاده با نظر ابراهیم قاسمپور و با انعقاد قراردادی سه ساله برای صنعت نفت در پست مهاجم بازی می کند.

وی اظهار کرد: قلی زاده متولد شهر تبریز است که سابقه حضور در تیمهای فوتبال نوجوانان استیل آذین تهران، جوانان راه آهن ری، جوانان داماش تهران، امید نفت تهران، و امید استقلال تهران، همراهی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران و کسب قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی فوتبال نونهالان، شرکت در مسابقات جهانی نیجریه در سال ۲۰۱۰ با تیم ملی نوجوانان ایران و سابقه دعوت به تیم ملی فوتبال امید کشورمان را در کارنامه دارد.

وی با اشاره به قرار داد سه ساله آل کثیر با تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این بازیکن اهل شوش در پست هافبک چپ و مهاجم بازی می‌کند و سابقه حضور در تیمهای فوتبال گاز جم، استقلال اهواز، پاس همدان و پگاه خوزستان را دارا است.

به گفته مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، افکاری بازیکن تبریزی که با نظر سرمربی تیم نفت برای مدت دو سال به جمع طلایی پوشان پیوسته است قرار است تا در پست هافبک بازی ‌کند و حضور در تیمهای فوتبال ماشین سازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، سپاهان اصفهان و شهرداری بندرعباس در کارنامه وی دیده می شود.

گودرزی  یادآور شد: افکاری بازیکن تهرانی با انعقاد قراردادی یک ساله به جمع بازیکنان صنعت نفت آبادان پیوست و قرار است تا در پست دفاع وسط و هافبک دفاعی توپ بزند.

وی ادامه داد: افکاری سابقه حضور در تیم‌های فوتبال نیروی زمینی تهران، گل گهر سیرجان، شیرین فراز کرمانشاه، و کاوه تهران را در کارنامه خود دارد.

وی گفت: آقا محمدی بازکن شمیراناتی دیگر بازیکن جدید صنعت نفت است که با انعقاد قرادادی یک ساله و در پست هافبک وسط برای نفت بازی می کند،حضور در تیمهای فوتبال شهرداری یاسوج، داماش گیلان، شهرداری تبریز، استقلال اهواز، و برق شیراز در کارنامه وی به چشم می خورد.
 

کد خبر 2116127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha