۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

محمد طه پس از 59 روز به خانه بازگشت/ پيدا كردن كودك 8 ماهه در مسجد

محمد طه پس از 59 روز به خانه بازگشت/ پيدا كردن كودك 8 ماهه در مسجد

زن ناشناس كه 59 روز قبل پسر بچه هشت ماهه اي را ربوده بود، سرانجام او را در مسجدي رها كرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، 29 خرداد امسال وقوع يک فقره کودک ربايي در منطقه نارمک، بزرگراه رسالت تقاطع دوم 16 متري دوم مجيديه ، به کلانتري 127 نارمک اعلام شد .

زني جوان ، با وضعيتي بسيار پريشان با مراجعه به کلانتري به مأموران اعلام کرد که پسربچه 8 ماهه اش به نام "محمدطه" در حاليکه او را براي مدت بسيار کوتاهي در داخل کالسکه و در مقابل در مغازه تنها گذاشته ، ربوده شده است .
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "ربايش کودک " و به دستور شعبه يازدهم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده براي انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

مادر "محمدطه" ، در اظهاراتش به کارآگاهان اداره يازدهم گفت : در حاليکه پسربچه 8 ماهه خود را در داخل کالسکه و در مقابل در مغازه گذاشته و او نيز خوابيده بود ، براي لحظه اي کوتاه و براي خريد عروسک وارد مغازه عروسک فروشي شدم. هنگام بازگشت از داخل مغازه با کالسکه خالي محمدطه روبرو شده ! و متوجه شدم که پسرم را دزديده اند.

با توجه به حساسيت موضوع ، کارآگاهان اداره يازدهم با مراجعه به محل ربايش به تحقيق از کسبه پرداخته و اطلاع پيدا کردند که "محمدطه" از سوي زني حدود 35 ساله با روسري قرمز و مانتوي بنفش ربوده شده و اين زن ، پس از اقدام به ربايش کودک و پيش از خروج مادر محمدطه از داخل مغازه ، به سرعت از محل متواري شده است .

همزمان با انتشار تصاوير محمدطه از طريق روزنامه هاي کثيرالانتشار و همچنين برنامه هاي تلويزيوني در ماه مبارک رمضان ، پدر و مادر محمدطه نيز در بسياري از مساجد محل سکونت خود در شرق تهران اقدام به پخش کردن تصاوير محمدطه کرده بودند تا اينکه شامگاه ديروز يکي از شهروندان مراجعه کننده به مسجد امام رضا (ع) در انتهاي اتوبان شهيد باقري با شماره تلفن اعلام شده در آگهي فقداني محمدطه تماس گرفته و عنوان كرد که پسربچه اي را که شباهت بسيار زيادي به محمدطه دارد را در داخل شبستان مسجد پيدا کرده است . بلافاصله پدر و مادر محمدطه با کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تماي گرفته و همزمان با مراجعه به مسجد امام رضا (ع) محمدطه را مشاهده كردند.

پدر و مادر محمدطه و کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ، پس از پيدا شدن محمدطه و اطمينان از سلامت وي او را به خانه منتقل کردند .

پدر و مادر محمدطه در همان اظهارات اوليه خود عنوان داشتند : از تمام شهروندان تشکر مي کنم . در طول مدت 59 روزي که محمدطه گم شده بود ، بسياري از شهروندان که تاکنون آنها را نديده و نمي شناسيم ، با ارسال پيامک هاي متعدد عنوان مي کردند که هر روز و در هنگام نماز در حال دعا کردن هستند تا خداوند محمدطه را به ما باز گرداند . خيلي از مردم در پيامک هاي خود عنوان کرده بودند که براي پيدا شدن محمدطه نذر کرده اند . ما نيز تصميم گرفتيم تا اگر خداوند پسرمان را به ما باز گرداند ، اولين کارمان اين باشد که محمدطه را به زيارت امام رضا(ع) ببريم و حالا که پسرمان در مسجدي به نام  امام رضا(ع) پيدا شده ، واقعا نمي دانيم چگونه احساس خود را بازگو كنيم. مردم در طول اين مدت ما و محمدطه را فراموش نکردند و اطمينان داشتيم که با وجود تمامي اين دعاها ، سرانجام روزي پسرمان به نزد ما باز مي گردد. 

سرهنگ عباسعلي محمديان ، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با تبريک به پدر و مادر محمدطه ، در پايان اين خبر عنوان داشت : در حال حاضر تحقيقات تکميلي براي شناسايي ربايندگان همچنان در دستور کار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

کد خبر 2117861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha