۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

اسماعیلی:

یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای واحدهای درمانی رفسنجان خریداری شد

یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای واحدهای درمانی رفسنجان خریداری شد

رفسنجان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستانها و واحدهای درمانی شهرستان رفسنجان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسماعیلی پیش از ظهر یکشنبه با تبریک روز پزشک اظهار داشت: پزشکان نقش مهمی در راستای سلامت افراد جامعه دارند و مردم هیچگاه تلاشهای شبانه روزی پزشکان را از یاد خواهند برد و همیشه قدردان این قشر زحمتکش جامعه خواهند بود.

وی در ادامه به اتفاق اخیر که منجر به مسمومیت تعداد زیادی از شهروندان شد اشاره کرد و گفت: اگر تلاش شبانه روزی این عزیزان نبود، آمار مرگ میر این حادثه افزایش پیدا می کرد.

این مسئول تاکید کرد: بنده در همه زمینه ها از عملکرد پزشکان دفاع کردم و همیشه مدافع حقوق آنها بودم و تکریم پزشکان از اولویت های کاری بنده بوده است.

در ادامه مراسم رئیس سازمان نظام پزشکی رفسنجان با اشاره به عضویت 300 نفر از پزشکان در این سازمان گفت: با توجه به قانون جدید، سازمان نظام پزشکی، جایگاه بسیار خوبی در تصمیم گیری های نظام سلامت دارد.

علی اسماعیلی ندیمی افزود: پزشکان در رفسنجان سطح بالایی از خدمات تخصصی را به مردم ارائه می کنند که نسبت به مرکز استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در همه دنیا یکسری پایبندی های اخلاقی دارد که پزشکان نباید از آن عبور کنند، گفت: یکی از نقاط ضعف و چالش های اساسی ما، عدم به روز رسانی اطلاعات است که باید در این زمینه پزشکان تلاش کنند.

در پایان مراسم از پزشکان نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 2122513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha